Het grote slowchat topic

Tijd voor het plebs om te stemmen! :lint:

Ik wou een gif posten van een boos strijkijzer maar ik ben afgeleid geraakt.

1656953527963.png

:thinking:

Wahahahaha, enkel die 2 film-gerelateerde vragen heb ik NIET gegokt, en ik sta nog steeds in het midden :laugh:
Je kon een 3de zeker juist hebben. Er was een strikvraag bij waarbij het in de vraag over een vrouw ging en er in de antwoorden maar 1 vrouwennaam was. (of het was omgekeerd met een man in de vraag en 1 mannennaam, dat ben ik al vergeten)

Je kon een 3de zeker juist hebben. Er was een strikvraag bij waarbij het in de vraag over een vrouw ging en er in de antwoorden maar 1 vrouwennaam was. (of het was omgekeerd met een man in de vraag en 1 mannennaam, dat ben ik al vergeten)
... OK bedankt voor de tip meneer #42 van 46.
Getekend, meneer #21.

... OK bedankt voor de tip meneer #42 van 46.
Getekend, meneer #21.
Proficiat met je gokkunsten. Je hebt die plaats echt verdiend. Ik zou er ook trots op zijn.

Ik vraag me eigenlijk af of jij echt een limburger bent. Want over het algemeen zijn dat aangename mensen. Jij lijkt me meer een Antwerpenaar.

Ik ben nu nog eens over mijn vragen gegaan en de enige die ik terug vind waar je het over kan hebben is waar ik het heb over "de auteur" (wat is de tegenhanger daarvan, autrice?) en daar staan 2 mannen, 1 vrouw en 1 X als antwoord. :unsure:

Ik ben nu nog eens over mijn vragen gegaan en de enige die ik terug vind waar je het over kan hebben is waar ik het heb over "de auteur" (wat is de tegenhanger daarvan, autrice?) en daar staan 2 mannen, 1 vrouw en 1 X als antwoord. :unsure:
Ik heb er geen gedacht meer van. Zou wel kunnen eigenlijk. Die timer geeft me veel te veel stress.

@Wannez hebt gij vlooien?
Het beestje kan echter alleen leven op dieren met lichaamsbeharing of een verenkleed. Kale dieren, zoals reptielen of amfibieën, hebben normaal gesproken geen last van vlooien.

Ik vrees wat voor hun overlevingskansen... 🤪
(Mr coupe tondeuse)

Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan