Str8_6
Well-known member
Al 3200 kcal verbrand deze voormiddag. Dus not gonna happen!Graag gedaan!
Join the fatclan!
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Al 3200 kcal verbrand deze voormiddag. Dus not gonna happen!Graag gedaan!
Join the fatclan!
![]()
Heb je je pizza's laten aanbranden?Al 3200 kcal verbrand deze voormiddag. Dus not gonna happen!
Een wereld gaat vast voor je open!Ik wist zelfs nog niet dat er enig nut of genot te halen viel uit het lezen youtube comments.
I highly doubt itEen wereld gaat vast voor je open!

Nice, weeral meer punten dan @Loser.Negeer bovenstaande post maar en neem eerst deel aan de leukste quiz op aarde.
Er is een nieuw strijkijzer in town.![]()

Ik wou een gif posten van een boos strijkijzer maar ik ben afgeleid geraakt.wat
wat
WAT
![]()

Wahahahaha, enkel die 2 film-gerelateerde vragen heb ik NIET gegokt, en ik sta nog steeds in het middenNegeer bovenstaande post maar en neem eerst deel aan de leukste quiz op aarde.
Er is een nieuw strijkijzer in town.![]()

Je kon een 3de zeker juist hebben. Er was een strikvraag bij waarbij het in de vraag over een vrouw ging en er in de antwoorden maar 1 vrouwennaam was. (of het was omgekeerd met een man in de vraag en 1 mannennaam, dat ben ik al vergeten)Wahahahaha, enkel die 2 film-gerelateerde vragen heb ik NIET gegokt, en ik sta nog steeds in het midden![]()
... OK bedankt voor de tip meneer #42 van 46.Je kon een 3de zeker juist hebben. Er was een strikvraag bij waarbij het in de vraag over een vrouw ging en er in de antwoorden maar 1 vrouwennaam was. (of het was omgekeerd met een man in de vraag en 1 mannennaam, dat ben ik al vergeten)
Proficiat met je gokkunsten. Je hebt die plaats echt verdiend. Ik zou er ook trots op zijn.... OK bedankt voor de tip meneer #42 van 46.
Getekend, meneer #21.
Volgens mij gokt iedereen alles, behalve de top 3 nerds ofzo.12de plaats en alles gegokt. Yay. Ik dacht er niks van te bakken.
Maar mijn gokkunsten doen het dus beter dan uw kennis...Proficiat met je gokkunsten. Je hebt die plaats echt verdiend. Ik zou er ook trots op zijn.

Eens proberen: Currywdel...Jij lijkt me meer een Antwerpenaar.
Ik ben nu nog eens over mijn vragen gegaan en de enige die ik terug vind waar je het over kan hebben is waar ik het heb over "de auteur" (wat is de tegenhanger daarvan, autrice?) en daar staan 2 mannen, 1 vrouw en 1 X als antwoord.Je kon een 3de zeker juist hebben. Er was een strikvraag bij waarbij het in de vraag over een vrouw ging en er in de antwoorden maar 1 vrouwennaam was. (of het was omgekeerd met een man in de vraag en 1 mannennaam, dat ben ik al vergeten)

Ik heb er geen gedacht meer van. Zou wel kunnen eigenlijk. Die timer geeft me veel te veel stress.Ik ben nu nog eens over mijn vragen gegaan en de enige die ik terug vind waar je het over kan hebben is waar ik het heb over "de auteur" (wat is de tegenhanger daarvan, autrice?) en daar staan 2 mannen, 1 vrouw en 1 X als antwoord.![]()
Het beestje kan echter alleen leven op dieren met lichaamsbeharing of een verenkleed. Kale dieren, zoals reptielen of amfibieën, hebben normaal gesproken geen last van vlooien.@Wannez hebt gij vlooien?