Dat weet ik hoor ik heb alles gevolgd. Ofja half en half. I know everything. The walls speak.Onder een steen geleefd?
The bannening 2 was real
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat weet ik hoor ik heb alles gevolgd. Ofja half en half. I know everything. The walls speak.Onder een steen geleefd?
The bannening 2 was real
En pintjes drinken tot talverzevenkleir!Dansen dansen!![]()
En moet dat op vinyl zijn of mag het ook op cd?Gelieve dan ten minste een single te zoeken he s6
Als pure rotzooi.Hoe omschrijf je jezelf dan?
Mijn pa heeft meer dan duizend vinyls, niet nodig!En moet dat op vinyl zijn of mag het ook op cd?
Mag ik je drinken?Als pure rotzooi.
Ja, ik goor het. Daddy issue'sMijn pa heeft meer dan duizend vinyls, niet nodig!
Mag ik je drinken?
Zeg zeg. Niet zo hard voor jezelf!Als pure rotzooi.
Je bent altijd welkom voor een goeie cocktail, hoor.Mag ik je drinken?
NEEJa, ik goor het. Daddy issue's

Je bent altijd welkom voor een goeie cocktail, hoor.

Ik zei toch dat je spijt zou hebben van mij te laten zoeken? Dst het een match moest zijn heb je er niet bij gezegd. En Trump is nog easy to get vermoed ik.Gij komt af met mac bc en trump?
Hoe verwacht ge ooit dat dat zelf een match is![]()
Alé vooruit, ik begin er ook aan...Ik kan uploaden van gsm. Ziehier dark n stormy.Bekijk bijlage 11037
Jama als ge met die personen afkomt? Hoe ziet ge me daar zelfs mee trouwen? vrijwillig ofcIk zei toch dat je spijt zou hebben van mij te laten zoeken? Dst het een match moest zijn heb je er niet bij gezegd. En Trump is nog easy to get vermoed ik.
Het is hier geen uithuwelijking 
Jah geen kartonnen rietjes aub en ik heb geen plastieke meer.Alé vooruit, ik begin er ook aan...
Voor mij een dark met cola
Enneuh, een ijzeren rietje, ieeuuuhhwww
Het trouwfeest zou toch wel schitterend zijn. Er zou nog jaren over gesproken worden.Jama als ge met die personen afkomt? Hoe ziet ge me daar zelfs mee trouwen? vrijwillig ofcHet is hier geen uithuwelijking
![]()
T'is te zien hoe tipsy ge zijt op de schaal van RichterJah geen kartonnen rietjes aub en ik heb geen plastieke meer.
Also ik zit aan nummer 3. Iemand kom me helpen.

Nee S6 zo werkt het niet.Het trouwfeest zou toch wel schitterend zijn. Er zou nog jaren over gesproken worden.
Licht zat?T'is te zien hoe tipsy ge zijt op de schaal van Richter![]()