515
Well-known member
Ik had hem er al op gewezen! Maar hij zal niet antwoorden zolang de ban duurt.zelfs dat niet![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had hem er al op gewezen! Maar hij zal niet antwoorden zolang de ban duurt.zelfs dat niet![]()
Waar had je dat aan te danken, die vergeving?Ik heb er 1 gekregen toen hij me terug ongeignored had. De lieverd.

Allez kom, ik ben niet mee! Verklaar!
Jammer dat hij jullie niet aangemaand heeft om @Loser zijn huis te bestormen.we hebben allemaal een pm gekregen om zijn afscheid aan te kondingen.
Jammer dat hij jullie niet aangemaand heeft om @Loser zijn huis te bestormen.

Ach. Kan ook dat @BlackOccult het epicentrum is van de macht op dit forum.denk dat ie eerder onze lieve BO viseerde![]()
Stiekem denk ik dat hij me nooit echt op de ignore list gezet heeft.Waar had je dat aan te danken, die vergeving?![]()
No shit sherlockStiekem denk ik dat hij me nooit echt op de ignore list gezet heeft.
Effe mijn pin (waar woon jij?) deletendenk dat ie eerder onze lieve BO viseerde![]()

Te laat! Staat er nog geen pick-up truck voor je deur?Effe mijn pin (waar woon jij?) deleten![]()
Mijn meest aanstootgevende PM’s zijn met modsIk voel de paniek al bij @Wannez

Te laat! Staat er nog geen pick-up truck voor je deur?
Ik heb gehoord dat er in die regio een man met een buffelpels in zijn nek gespot isEffe mijn pin (waar woon jij?) deleten![]()

Neen, "Het is genoeg geweest", las ik.Aha, hij komt wel terug. En MAC, wat heeft die uitgestoken? Of wat hebben de ambtenaren en dokters weer uitgestoken?
Ik vraag me vooral af waar die nu gaat ranten, over vanalles en nog wat nu ze hier zijn klaagmuur hebben afgenomen.En MAC, wat heeft die uitgestoken? Of wat hebben de ambtenaren en dokters weer uitgestoken?

Zet die maar bij mijEffe mijn pin (waar woon jij?) deleten![]()

Op mijn lijstje sta je wel, schatIk heb niets gehad en ben nooit op zijn lijstje gekomen. Seksisme!!!