Het grote slowchat topic

Ik heb eens iemand's verstandelijke vermogens vergeleken met die van een goudvis, dat werd niet zo geapprecieerd, maar dat is al 9l-carrière. hier nog een maagdelijk wit strafblad.
Bij deze reported voor non-inclusieve post.

Dat was geen dadjoke maar een frankdebooserespreuk
T-shirt voor Tomski
A13usaonutL._CLa%7C2140%2C2000%7C71e-360wkRL.png%7C0%2C0%2C2140%2C2000%2B0.0%2C0.0%2C2140.0%2C2000.0_AC_UL1500_.png

Ik zit helaas vast bij de race level met 16 competitors.

Al 10 keer ofzo herspeeld. Echt spijtig.
Zo n super verhaal maar ben dan maar begonnen aan mafia 2.

1 level die heel de game verpest!
Dus wij zullen nooit weten hoe dit afloopt? En met de dames @de manege? En in de massagesalons? :cry2:

Boy oh boy ik ben eens bijgelezen in de brutoloonthread.
Ik denk toch dat Mac eens best een dokter bezoekt, om lekker op de kosten van de maatschappij even thuis te zitten voor een week of 2-3 om tot rust te komen :shutup:.

Boy oh boy ik ben eens bijgelezen in de brutoloonthread.
Ik denk toch dat Mac eens best een dokter bezoekt, om lekker op de kosten van de maatschappij even thuis te zitten voor een week of 2-3 om tot rust te komen :shutup:.
Zo'n dokter die te laat komt? En veel te veel loon krijgt bedoel je dan?

De ergste soort! Of die ambtenaren! Of ... ja eigenlijk heeft iedereen het wel beter precies 🤔

Btw hij zou gewoon eens echt moeten luisteren naar alle adviezen die hij hier krijgt. Nu is het wachten tot hij crasht en hopen dat hij het dan beseft en het niet te lang duurt die dip.

De ergste soort! Of die ambtenaren! Of ... ja eigenlijk heeft iedereen het wel beter precies 🤔

Btw hij zou gewoon eens echt moeten luisteren naar alle adviezen die hij hier krijgt. Nu is het wachten tot hij crasht en hopen dat hij het dan beseft en het niet te lang duurt die dip.
Ach, dan zullen het wel rants zijn over ons gezondheidssysteem, en waarom anderen teveel geld en ziekenverlof krijgen en hij niet.

Ach, dan zullen het wel rants zijn over ons gezondheidssysteem, en waarom anderen teveel geld en ziekenverlof krijgen en hij niet.
Én lintbebouwing 😤
Dat afgeven op anderen en hun loon doet me aan een ander ex-member denken. Die kon dat ook altijd mooi.

Net gevonden dat er al een topic voor is:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan