En terumpJawel.. Soms moet er ingegrepen worden bij @Tomski. Alles met een te voor is niet goed buiten tevreden. (en tetten)

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En terumpJawel.. Soms moet er ingegrepen worden bij @Tomski. Alles met een te voor is niet goed buiten tevreden. (en tetten)

Betekent onze bromance dan ook niks voor jou?Ik heb geen PM gekregen, ik voel me gefaald in mijn forum-leven. Mijn tijd hier is niks waard geweest![]()

Zelfs daar krijg ik geen PMs vanBetekent onze bromance dan ook niks voor jou?![]()

Fixed.Zelfs daar krijg ik geen PMs van![]()
Ik heb eens iemand's verstandelijke vermogens vergeleken met die van een goudvis, dat werd niet zo geapprecieerd, maar dat is al 9l-carrière. hier nog een maagdelijk wit strafblad.Ik heb nog nooit strafpunten gekregen in mijn GT.be-9L-BG-carrière.![]()
Bij deze reported voor non-inclusieve post.Ik heb eens iemand's verstandelijke vermogens vergeleken met die van een goudvis, dat werd niet zo geapprecieerd, maar dat is al 9l-carrière. hier nog een maagdelijk wit strafblad.
T-shirt voor TomskiDat was geen dadjoke maar een frankdebooserespreuk
Dus wij zullen nooit weten hoe dit afloopt? En met de dames @de manege? En in de massagesalons?Ik zit helaas vast bij de race level met 16 competitors.
Al 10 keer ofzo herspeeld. Echt spijtig.
Zo n super verhaal maar ben dan maar begonnen aan mafia 2.
1 level die heel de game verpest!

Zo'n dokter die te laat komt? En veel te veel loon krijgt bedoel je dan?Boy oh boy ik ben eens bijgelezen in de brutoloonthread.
Ik denk toch dat Mac eens best een dokter bezoekt, om lekker op de kosten van de maatschappij even thuis te zitten voor een week of 2-3 om tot rust te komen.
Uiteraard, zo ene met ne dikke ferrari als bedrijfswagen op de zaak waar hij/zij al schandalig veel belastingsvrij geld uit haalt.Zo'n dokter die te laat komt? En veel te veel loon krijgt bedoel je dan?

Ach, dan zullen het wel rants zijn over ons gezondheidssysteem, en waarom anderen teveel geld en ziekenverlof krijgen en hij niet.De ergste soort! Of die ambtenaren! Of ... ja eigenlijk heeft iedereen het wel beter precies
Btw hij zou gewoon eens echt moeten luisteren naar alle adviezen die hij hier krijgt. Nu is het wachten tot hij crasht en hopen dat hij het dan beseft en het niet te lang duurt die dip.
Én lintbebouwingAch, dan zullen het wel rants zijn over ons gezondheidssysteem, en waarom anderen teveel geld en ziekenverlof krijgen en hij niet.

waarom klik ik zelfs maar op die link: dorie, er zijn toch veel ziekelijke mensen in de wereld.
Don't say that!
Ik kijk één avondje niet naar BG en Mac en Trump zijn gebanned. Wat heb ik gemist?![]()
Aaaah, heeft hij zijn 18-jarige deernes doorgestuurd?geen pm gehad?
Aaaah, heeft hij zijn 18-jarige deernes doorgestuurd?
Aaaah, heeft hij zijn 18-jarige deernes doorgestuurd?