Discreet zijn had ik gezegd![]()
Ach ja, de mods wisten het toch al van mee te lezen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Discreet zijn had ik gezegd![]()
Moest ik vint zijn.@straight_six zie je de fout?
Die lat ligt voor iedereen andersGenoeg drama voor vanavond! Maf ze allemaal!
. Slaapwel xRIP in peace Trump. Hij heeft mij een pm gestuurd met het droevige nieuws dat hij niet meer terug komt op BG na zijn ban.
Vind ik wel jammer want het was toch wel vaak lachen. Nog iemand weg die dit forum wat kleur gaf.
Mocht hij onder een alterego posten halen we hem er wel uit. Hij was nogal uniek.RIP in peace Trump. Hij heeft mij een pm gestuurd met het droevige nieuws dat hij niet meer terug komt op BG na zijn ban.
Vind ik wel jammer want het was toch wel vaak lachen. Nog iemand weg die dit forum wat kleur gaf.
Ik ga gewoon maar maffen hoor. Morgen ben ik er weer met meer weer.Nog iemand weg die dit forum wat kleur gaf.
Dan had je de beste man maar beter moeten volgen!Hoeda?![]()
En nog niet eens met de beloofde foto's erbij!!RIP in peace Trump. Hij heeft mij een pm gestuurd met het droevige nieuws dat hij niet meer terug komt op BG na zijn ban.

*schrijft pv voor overmatig gebruik van dad jokes*Ik ga gewoon maar maffen hoor. Morgen ben ik er weer met meer weer.
*schrijft pv voor overmatig gebruik van dad jokes*
Dat kan niet!*schrijft pv voor overmatig gebruik van dad jokes*
Ge ging al 10 minuten geleden naar boven komen!En nu ga ik maffen, die van ons is al naar boven!
En tegoedJawel.. Soms moet er ingegrepen worden bij @Tomski. Alles met een te voor is niet goed buiten tevreden. (en tetten)
Ik heb geen PM gekregen, ik voel me gefaald in mijn forum-leven. Mijn tijd hier is niks waard geweestDan had je de beste man maar beter moeten volgen!
En nog niet eens met de beloofde foto's erbij!!![]()