soms kan je dat voorhebben natuurlijk dat je hard uitkijkt naar een attractie maar eenmaal erop toch inzien dat het misschien wel niks voor je isIndien ik het goed begrepen heb, heeft hij eerst aangeschoven en dan zijn fast pass gebruikt![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
soms kan je dat voorhebben natuurlijk dat je hard uitkijkt naar een attractie maar eenmaal erop toch inzien dat het misschien wel niks voor je isIndien ik het goed begrepen heb, heeft hij eerst aangeschoven en dan zijn fast pass gebruikt![]()

Iets dat eruit ziet als taart maar geen taart is, is het summum van onze arrogantie richting de natuur.Wat is daar mis / raar mee?![]()
Ik eet dat gewoon écht niet graag, dat hoort bij mij thuis in een zeldzame groep van zaken die ik niet eet: zoals andijvie of zuurmoes.
Eén keer dat ze quiche gemaakt had, was het desondanks best nog wel lekker, maar die andere...
Als ik mocht kiezen tussen haar laten stoppen met roken of nooit meer quiche eten, ik zou oprecht eventjes twijfelen. Nu goed, voor haar gezondheid zou het ook beter zijn als ze stopte, dus de keuze zou uiteindelijk wel eenvoudig zijn, maar toch. Bah, quiche...

.Mijn vrouw eet geen eieren. Mijn fout.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet zelfs niet wat ik moet zeggen. Ge kunt quiche op 1000 manieren maken, dus dat iemand zegt "ik lust geen quiche" gaat er bij mij niet in.
Gij eet misschien ook geen eieren / omelet?

Kzal het maar naar hier moven want het gaat wat off topic.Mijn vrouw eet geen eieren. Mijn fout.
Ik vertelde haar ooit dat eieren eigenlijk de maandstonden van kippen waren.
Sindsdien eet ze niet zo graag eieren meer.![]()
Wacht, wie is je vrouw?Mijn vrouw eet geen eieren. Mijn fout.
Moet je iets vertellen?Kzal het maar naar hier moven want het gaat wat off topic.
En ge hebt basically gelijk, maar zolang er gene haan in het spel is, is er niks vies aan.
Groot was dan ook mijn verrassing toen ik ooit een embryo in mijn zachtgekookt ei had... wetende dat wij gene haan hadden.
Mijn vrouw eet geen eieren. Mijn fout.
Kzal het maar naar hier moven want het gaat wat off topic.
En ge hebt basically gelijk, maar zolang er gene haan in het spel is, is er niks vies aan.
Groot was dan ook mijn verrassing toen ik ooit een embryo in mijn zachtgekookt ei had... wetende dat wij gene haan hadden.
Mijn vrouw eet geen eieren. Mijn fout.

)!Ik vond hem moeilijk deze keerNog een dag om mee te doen (en keihard te falen)!
![]()
Finished - The Beyond Quiz | Mei
The One & Only Quiz! Elke maand zal er vanaf nu een beyond quiz georganiseerd worden. Elke keer 10 vragen verdeeld over 5 onderwerpen. Je score wordt bijgehouden per maand om in een klassement te zetten dat elke maand vernieuwd wordt. Kroon jij je tot de beste quizzer van BeyondGaming? Of eindig...www.beyondgaming.be

Ik denk dat mensen ook niet goed beseffen dat koeien ook pas melk kunnen geven nadat ze een kalf hebben gebaard. Snel snel de koe kunstmatig bevruchten, na bevalling het kalf ASAP wegnemen en kunstmelk geven, want het mag geen druppel echte melk drinken want dat is voor ons bestemd.Zijn jullie dan allemaal zo onwetend over wat een ei is? Misschien schockerend, maar vlees komt van beestjes hé.
Ik zal de mods werk besparen en het hier zeggen:Ik denk dat mensen ook niet goed beseffen dat koeien ook pas melk kunnen geven nadat ze een kalf hebben gebaard. Snel snel de koe kunstmatig bevruchten, na bevalling het kalf ASAP wegnemen en kunstmelk geven, want het mag geen druppel echte melk drinken want dat is voor ons bestemd.
Wat een leven. Veel kinderen baren en op de wereld brengen, maar er uiteindelijk niet langer dan een paar minuten bij mogen zijn.
Er was wel iets met Walter capiau, zijn fles en kleine kinderen, maar heb dat niet helemaal gevolgd.Weg zekerheden in het leven!
Ik dacht als klein kind altijd dat Walter Capiau op die fles stond![]()
Ik ga het zeggen Wal... Wannez!Er was wel iets met Walter capiau, zijn fles en kleine kinderen, maar heb dat niet helemaal gevolgd.
Bedankt voor deze erg verhelderende mededeling.Ik kan persoonlijk zeggen dat ik ooit als peuter ook minuten lang onder water ben geweest.