Het grote slowchat topic

Ik eet dat gewoon écht niet graag, dat hoort bij mij thuis in een zeldzame groep van zaken die ik niet eet: zoals andijvie of zuurmoes.
Eén keer dat ze quiche gemaakt had, was het desondanks best nog wel lekker, maar die andere... :sick:

Als ik mocht kiezen tussen haar laten stoppen met roken of nooit meer quiche eten, ik zou oprecht eventjes twijfelen. Nu goed, voor haar gezondheid zou het ook beter zijn als ze stopte, dus de keuze zou uiteindelijk wel eenvoudig zijn, maar toch. Bah, quiche...
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Ik weet zelfs niet wat ik moet zeggen. Ge kunt quiche op 1000 manieren maken, dus dat iemand zegt "ik lust geen quiche" gaat er bij mij niet in :tongue:.

Gij eet misschien ook geen eieren / omelet?

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Ik weet zelfs niet wat ik moet zeggen. Ge kunt quiche op 1000 manieren maken, dus dat iemand zegt "ik lust geen quiche" gaat er bij mij niet in :tongue:.

Gij eet misschien ook geen eieren / omelet?
Mijn vrouw eet geen eieren. Mijn fout.
Ik vertelde haar ooit dat eieren eigenlijk de maandstonden van kippen waren.
Sindsdien eet ze niet zo graag eieren meer. :rolleyes:

Kzal het maar naar hier moven want het gaat wat off topic.

En ge hebt basically gelijk, maar zolang er gene haan in het spel is, is er niks vies aan.
Groot was dan ook mijn verrassing toen ik ooit een embryo in mijn zachtgekookt ei had... wetende dat wij gene haan hadden.

En ge hebt basically gelijk, maar zolang er gene haan in het spel is, is er niks vies aan.
Groot was dan ook mijn verrassing toen ik ooit een embryo in mijn zachtgekookt ei had... wetende dat wij gene haan hadden.
Moet je iets vertellen?

Ma godverdomme post zoiets toch niet.
Nu zit dat in mijn hoofd

Had het liever ook liever niet geweten.:frown:
Mezelf net doorheen al die spoilers gewerkt dan lees je dit bah...

Nog een dag om mee te doen (en keihard te falen :unsure: )!

Nog een dag om mee te doen (en keihard te falen :unsure: )!

Ik vond hem moeilijk deze keer 😶

Zijn jullie dan allemaal zo onwetend over wat een ei is? Misschien schockerend, maar vlees komt van beestjes hé.
Ik denk dat mensen ook niet goed beseffen dat koeien ook pas melk kunnen geven nadat ze een kalf hebben gebaard. Snel snel de koe kunstmatig bevruchten, na bevalling het kalf ASAP wegnemen en kunstmelk geven, want het mag geen druppel echte melk drinken want dat is voor ons bestemd.

Wat een leven. Veel kinderen baren en op de wereld brengen, maar er uiteindelijk niet langer dan een paar minuten bij mogen zijn.

Ik denk dat mensen ook niet goed beseffen dat koeien ook pas melk kunnen geven nadat ze een kalf hebben gebaard. Snel snel de koe kunstmatig bevruchten, na bevalling het kalf ASAP wegnemen en kunstmelk geven, want het mag geen druppel echte melk drinken want dat is voor ons bestemd.

Wat een leven. Veel kinderen baren en op de wereld brengen, maar er uiteindelijk niet langer dan een paar minuten bij mogen zijn.
Ik zal de mods werk besparen en het hier zeggen:

Er is ook dat leven waar je meteen van je moeder wordt weggehaald om in een soort doos de rest van dat korte leven door te brengen, waar je niet teveel mag bewegen om mals te blijven voor consumptie en anemie ook een bonus is.

Eerlijk, dat eieren de "maandstonden" zijn van een kip (ook niet echt want dat is geen zoogdier) lijkt me het minst van onze zorgen.

Amai zo offtopic gaan in Guess the Game topic, ge moet maar durven zeg. :unsure:

Ge zou beter ne voorbeeld aan mij nemen... :unsure:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan