Het grote slowchat topic

@Tha_nOn Anders, dees zouden wel mooi zijn onder een kleedje met blauwe strepen 👇🏻

891876C1-BFA6-4FE7-8641-E4A43C562BDA.jpeg

Op immoweb reactie gekregen in’t Frans van een Pools e-mailadres om een afspraak te maken.
Voor een stuk bouwgrond in een boerendorp.
🤷‍♂️

Een mail van collega als antwoord op mail van dame van de HR met heel de firma in CC. Hierin wijst hij een map aan op de server en zet erbij: 'Hier kan je dat doen.'
Enkel, hij maakt een typo en zet: 'Hoer kan je dat doen.'

Noem het kinderachtig, maar ik heb een kwartier met de slappe lach gezeten.
wat-kinderachtig.gif

(Topreeks btw 😂)

Mijn vriend ook vijfhoek. :)
Nog eens bij goede herder geweest; nieuwe uitbaters.
Ze verstaat precies nog niet helemaal de kunst om eerst de vleesjes te doen en pas daarna de frieten. Ook overschot van frieten van de vorige bestelling zaten nog in die schudpot. Bijgevolg frieten dus relatief koud en wak bij thuiskomst.

In’t frituur hing trouwens doodsbrief van vorige uitbater🙁 Rond kerst vorig jaar zijn die dicht gegaan voor eindejaar en niet meer terug geopend.

Ah trouwens! Straks boerenmarkt hè aan het gemeentehuis. Ideaal moment als je graag een ezel of alpaca borstelt. 🤓

In’t frituur hing trouwens doodsbrief van vorige uitbater🙁 Rond kerst vorig jaar zijn die dicht gegaan voor eindejaar en niet meer terug geopend.

Ah trouwens! Straks boerenmarkt hè aan het gemeentehuis. Ideaal moment als je graag een ezel of alpaca borstelt. 🤓
Amai die 2 zinnen zo vlak na elkaar brachten nogal een rollercoaster aan emoties teweeg. 😢

Daarmee dat ik alles op zijn rekening zet. Kan hem ondertussen ook een Skoda kopen ze, en is amper 5 dagen oud. Ik ga voor hem sparen tot hij op zijn 18 een rolls royce kan kopen, om hem dan te vertellen dat die rekening eigenlijk op mijn naam staat en hij moet bewijzen dat hij het waard is.
Als hij het echt wil komt dat goed.
Of je draagt bij aan de toekomst van wereldvreemd BG volk. Gewoon door altijd geld bij te storten totdat hij daarmee een huis kan kopen zonder lening.

Dan kan hij hier komen zeggen dat je alles kan hebben wat je wil als je het maar echt wilt. En dat je met 2000€ netto nog gemakkelijk 1000€ per maand kan opzij zetten.

Of je draagt bij aan de toekomst van wereldvreems BG volk. Gewoon door altijd geld bij te storten totdat hij daarmee een huis kan kopen zonder lening.

Dan kan hij hier komen zeggen dat je alles kan hebben wat je wil als je het maar echt wilt. En dat je met 2000€ netto nog gemakkelijk 1000€ per maand kan opzij zetten.
Als dit forum over 17 jaar, 51 weken en 2 dagen nog bestaat, dan hebben we een nieuwe forumkoning. Dan kan hij neerkijken op iedereen en het vanzelfsprekend vinden dat je op je 18 een huis van 17.000.000 euro (indexering reeds ingerekend) koopt.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan