Het grote slowchat topic

@straight_six Vandaag de twee ex-collega's die nu in het ziekenhuis werken op kraambezoek gehad. Ze kennen u nog. Ze werken daar op de technische dienst en we hadden een kapotte lamp zogezegd, dus ze konden eens passeren. :unsure:

Die twee hebben enkel slechte woorden over Sandrine. :unsure:
Ik kan me daar ook wel in vinden.
Ja heel de streek. Moest je zo 1x in je leven een kogel en een geweer krijgen en ongestraft mogen gebruiken dan zou je rap moeten zijn om de eerste te zijn om haar af te knallen.

Staat ook vanboven op dat lijstje, maar ik heb nog reserves ook moest ik te laat zijn.

Geen grote ergernis, maar is dat nu een moderne trend om zo van die stockfoto's van mensen als een soort van laadscherm te gebruiken?

Ik doe de ene bankingapp open: een vrouw met licht overgewicht en vreemde smaak qua kledij staart me met een halve glimlach aan terwijl ze met haar haar speelt.
Ik open de andere bankingapp: twee vrouwen in een regenjas en een muts gapen met met open mond aan, iets tussen een lach en verbazing.
Ik open office365 van het werk: een vrouw met een kleurrijke outfit zit zonder schoenen in kleermarkerszit mij aan te staren.

Odd :unsure:
@Mulan ga eens van die mens zijn apps aub!

Happy-Birthday-Mark-bjsrealm-43322313-400-300.gif

Garantie als ik hier een foto van 6 vrouwen met ontbloot bovenlijf post dat ik een infraction aan mijn broek heb!

#sexisme #dubbeleStandaard #ontbloteVrouwenMatter #tettn
Den truuk is om te zorgen dat ze minimum evenveel aan hebben als wat je in een publiek zwembad zou zien. 😊

Niet volledig correct. Monokini is gewoon gekozen als reactie op bikini, dus ipv uit twee stukken slechts uit 1 stuk en de eerste monokini was wel effectief eentje waar de borsten dus bloot waren
Nogmaals het bewijs dat het origineel steeds beter is dan de remake.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan