@straight_six Vandaag de twee ex-collega's die nu in het ziekenhuis werken op kraambezoek gehad. Ze kennen u nog. Ze werken daar op de technische dienst en we hadden een kapotte lamp zogezegd, dus ze konden eens passeren. 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat kan goed zijn of slecht zijn.@straight_six Vandaag de twee ex-collega's die nu in het ziekenhuis werken op kraambezoek gehad. Ze kennen u nog.![]()

Die twee hebben enkel slechte woorden over Sandrine.Dat kan goed zijn of slecht zijn.![]()

Ja heel de streek. Moest je zo 1x in je leven een kogel en een geweer krijgen en ongestraft mogen gebruiken dan zou je rap moeten zijn om de eerste te zijn om haar af te knallen.Die twee hebben enkel slechte woorden over Sandrine.
Ik kan me daar ook wel in vinden.
@Mulan ga eens van die mens zijn apps aub!Geen grote ergernis, maar is dat nu een moderne trend om zo van die stockfoto's van mensen als een soort van laadscherm te gebruiken?
Ik doe de ene bankingapp open: een vrouw met licht overgewicht en vreemde smaak qua kledij staart me met een halve glimlach aan terwijl ze met haar haar speelt.
Ik open de andere bankingapp: twee vrouwen in een regenjas en een muts gapen met met open mond aan, iets tussen een lach en verbazing.
Ik open office365 van het werk: een vrouw met een kleurrijke outfit zit zonder schoenen in kleermarkerszit mij aan te staren.
Odd![]()
Als ik er wat over nadenk, er is wel een zeker patroonIn een standup een zin gehoord die mij aan @Wannez deed denken: ‘I am not a slut, I am dedicated to a process’
. Misschien beter wat minder nadenken.Gelukkige verjaardag!Mijn metekindje die mijn verjaardag is vergeten![]()

Garantie als ik hier een foto van 6 vrouwen met ontbloot bovenlijf post dat ik een infraction aan mijn broek heb!
Den truuk is om te zorgen dat ze minimum evenveel aan hebben als wat je in een publiek zwembad zou zien.Garantie als ik hier een foto van 6 vrouwen met ontbloot bovenlijf post dat ik een infraction aan mijn broek heb!
#sexisme #dubbeleStandaard #ontbloteVrouwenMatter #tettn

Den truuk is om te zorgen dat ze minimum evenveel aan hebben als wat je in een publiek zwembad zou zien.![]()
@straight_six probeer het anders eens, post monokini dames en zie of je er strafpunten voor krijgt of niet...![]()
Duitse stad laat blote borsten in alle zwembaden toe: “Zo krijgen we meer gelijkheid tussen man en vrouw”
De Duitse stad Göttingen wordt de eerste van het land die blote borsten in al zijn zwembaden toelaat. De maatregel streeft meer gelijkheid tussen man en vrouw na.www.hln.be

Challenge accepted.@straight_six probeer het anders eens, post monokini dames en zie of je er strafpunten voor krijgt of niet...![]()

Niet volledig correct. Monokini is gewoon gekozen als reactie op bikini, dus ipv uit twee stukken slechts uit 1 stuk en de eerste monokini was wel effectief eentje waar de borsten dus bloot waren
nl.m.wikipedia.org
Zijde gij ook zo ne betweter int echt?Niet volledig correct
Nogmaals het bewijs dat het origineel steeds beter is dan de remake.Niet volledig correct. Monokini is gewoon gekozen als reactie op bikini, dus ipv uit twee stukken slechts uit 1 stuk en de eerste monokini was wel effectief eentje waar de borsten dus bloot waren
Gewoon ter info... Wat is uw standpunt jegens leggings?
Dat heeft zijn nut vermoed ik, ik draag ze niet. (Tenzij in een heel korte vorm onder een kleedje, maar dan ziet ge dat nietGewoon ter info... Wat is uw standpunt jegens leggings?
)