massiveidiot
Well-known member
Slim én leggingfan... Wat doede gij vanavond?Ja lap, ik bedoel dus grote fan van
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Slim én leggingfan... Wat doede gij vanavond?Ja lap, ik bedoel dus grote fan van
Niet jou.Slim én leggingfan... Wat doede gij vanavond?
Correct. Nooit op een eerste date.Niet jou.
Ik kan @Remake wel taggen maar niet @origineel. Mssh een complot van de mods om hun wil op te dringen.Nogmaals het bewijs dat het origineel steeds beter is dan de remake.
Kalm aan he makker.Slim én leggingfan... Wat doede gij vanavond?
Tis gewoon een Tete à Tete etentje. Ge moet u geen zorgen makenKalm aan he makker.
Ach, dan ist goed. Ik dacht al dat ik zout door de grond ging moeten mengen.Tis gewoon een Tete à Tete etentje. Ge moet u geen zorgen maken
Een mail van collega als antwoord op mail van dame van de HR met heel de firma in CC. Hierin wijst hij een map aan op de server en zet erbij: 'Hier kan je dat doen.'
Enkel, hij maakt een typo en zet: 'Hoer kan je dat doen.'
Noem het kinderachtig, maar ik heb een kwartier met de slappe lach gezeten.
)Nog eens bij goede herder geweest; nieuwe uitbaters.Mijn vriend ook vijfhoek.![]()
Rond kerst vorig jaar zijn die dicht gegaan voor eindejaar en niet meer terug geopend.
Subtiele manier om duidelijk te maken dat je geen date wil in de vijfhoek.Mijn vriend ook vijfhoek.![]()
Amai die 2 zinnen zo vlak na elkaar brachten nogal een rollercoaster aan emoties teweeg.In’t frituur hing trouwens doodsbrief van vorige uitbaterRond kerst vorig jaar zijn die dicht gegaan voor eindejaar en niet meer terug geopend.
Ah trouwens! Straks boerenmarkt hè aan het gemeentehuis. Ideaal moment als je graag een ezel of alpaca borstelt.![]()

Misschien wist je het wel al, maar Deckard is eigenlijk een verwijzing naar Descartes!Ik vind dat een beetje hautain van u, Dekkard
He thinks, therefore we ‘uhm?’ ?Misschien wist je het wel al, maar Deckard is eigenlijk een verwijzing naar Descartes!
eerder een subtiele manier om aan te geven dat zij (@coldplayke) niet naar het frituur gaat maar daar personeel voor heeftSubtiele manier om duidelijk te maken dat je geen date wil in de vijfhoek.
Of je draagt bij aan de toekomst van wereldvreemd BG volk. Gewoon door altijd geld bij te storten totdat hij daarmee een huis kan kopen zonder lening.Daarmee dat ik alles op zijn rekening zet. Kan hem ondertussen ook een Skoda kopen ze, en is amper 5 dagen oud. Ik ga voor hem sparen tot hij op zijn 18 een rolls royce kan kopen, om hem dan te vertellen dat die rekening eigenlijk op mijn naam staat en hij moet bewijzen dat hij het waard is.
Als hij het echt wil komt dat goed.
Als dit forum over 17 jaar, 51 weken en 2 dagen nog bestaat, dan hebben we een nieuwe forumkoning. Dan kan hij neerkijken op iedereen en het vanzelfsprekend vinden dat je op je 18 een huis van 17.000.000 euro (indexering reeds ingerekend) koopt.Of je draagt bij aan de toekomst van wereldvreems BG volk. Gewoon door altijd geld bij te storten totdat hij daarmee een huis kan kopen zonder lening.
Dan kan hij hier komen zeggen dat je alles kan hebben wat je wil als je het maar echt wilt. En dat je met 2000€ netto nog gemakkelijk 1000€ per maand kan opzij zetten.
Wat is een lening?Of je draagt bij aan de toekomst van wereldvreemd BG volk. Gewoon door altijd geld bij te storten totdat hij daarmee een huis kan kopen zonder lening.