massiveidiot
Well-known member
Get a room!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Get a room!
ken jij dat vanbuiten?Lucas 6:39-42

Sinds @Tha_nOn gestopt is met mijn liefde te negeren wel.ken jij dat vanbuiten?![]()
En wie is dan de leerling die mijn gelijke niet is?Lucas 6:39-42 , daar kan men het gepaste antwoord vinden.
@WannezEn wie is dan de leerling die mijn gelijke niet is?
Klopt wel. Nòg niet.
of anders! 
Opgsstszn met het gevoel alsof ik op een draaimolen zit. Was lang geleden.

Maar wat met een airfryer?Een boek is geen prioriteit, dat kan in de gewone mallemolen van de post. Een gsm bijvoorbeeld kan wel als dringend gezien worden, een toaster niet.
Niet als het op jou aankomt!Rotkarakter is nogal een fout woord voor wat je wil zeggen.
)Gerapporteerd voor viseren.Niet als het op jou aankomt!
(Deze kon ik echt niet laten liggen!)
Een airfryer is in geen enkel geval van levensbelang. Zelfs nu er geen olie meer is.Maar wat met een airfryer?
)
En daar zit nu een mod.... "Euh... Het is geen viseren als het een FEIT is én ze deed moeite om het naar daar te verplaatsen!"Gerapporteerd voor viseren.
Nog anderhalf uur ongeveer.Een airfryer is in geen enkel geval van levensbelang. Zelfs nu er geen olie meer is.
(Tot Mulan gaat slapen ben ik zo)
![]()

Mijn neus is al twee uur aan het kietelen. Nu weet ik waarom.En leggings voor volwassenen!
You can come out now!Een airfryer is in geen enkel geval van levensbelang. Zelfs nu er geen olie meer is.
(Tot Mulan gaat slapen ben ik zo)
![]()