and a mouth, vagina, anus, 2 nostrils, ears, feet, ...It is a veritable forest of dicks… I only have two hands.
Toch multifunctioneel zo een vrouw.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
and a mouth, vagina, anus, 2 nostrils, ears, feet, ...It is a veritable forest of dicks… I only have two hands.
Kraait maar niet te vroeg victorie. Buiten de foef, gelden al die gaten ook voor jou!and a mouth, vagina, anus, 2 nostrils, ears, feet, ...
Toch multifunctioneel zo een vrouw.
Kraait maar niet te vroeg victorie. Buiten de foef, gelden al die gaten ook voor jou!
I appreciate the bloodshedNever to fear, my dear. For I shall choppeth them all off and victor so thine hands doth cradle and stroke only mine.
I appreciate the bloodshed
Tis nie erg. Gij hebt dan ook geen toegang tot die gedetailleerde excel heDank voor toelichting!![]()
Basicly, als het wel mag dan zijn er geen regels in uw relatie en mag uw partner dus ook seks hebben met een ander. Als het niet mag dan zijt ge blijven steken in de jaren 50 en is de ketting van uw vrouw zelfs te kort om naar de telefoon in de gang te geraken om zelf hare mannelijke huisdokter op te bellen.Kan er iemand mij een samenvatting geven van de "mag je partner 1 op 1 gaan eten met een ander" thread. Blijkbaar zijn daar op 1 dag tijd 15 pagina's bijgekaktIs er al een conclusie bereikt?
Aanvullend op nonneke: alle vrouwen die op café gingen, ook in de nillies, zijn hoeren. Of sletten als ze je zelfs niet eens moest trakteren. Dat is de meest opmerkelijke conclusie.Kan er iemand mij een samenvatting geven van de "mag je partner 1 op 1 gaan eten met een ander" thread. Blijkbaar zijn daar op 1 dag tijd 15 pagina's bijgekaktIs er al een conclusie bereikt?
.Gevochten ofzo?En @Tha_nOn en ik hebben nog eens oldschool neus aan neus gestaan.
Daarin zouden we niet overeen komen. Ik ben jaren 50 en zou lappen geven en non is meer van de woke en zou het me verbieden.Gevochten ofzo?
Niet verbieden hé. Hoe sneller gij van een ander zijn melk gedronken hebt, hoe beter.Daarin zouden we niet overeen komen. Ik ben jaren 50 en zou lappen geven en non is meer van de woke en zou het me verbieden.
*start met postgeschiedenis te checken* bij mijn weten ben ik nog niet zat geweest deze week. Ik ga best eens een afspraak maken bij een neuroloog.Neenee, hij heeft sorry gezegd!![]()
Je snapt niet goed wat hij bedoelde met van de melk drinken. Jij drinkt mijn melk.Niet verbieden hé. Hoe sneller gij van een ander zijn melk gedronken hebt, hoe beter.
Edit: ahja, ge hebt het op lappen geven. True, dat is niet oke. Maar ik heb al geleerd dat ik dan de politie moet bellen ipv het zelf op te lossen. Hoewel dat oplossen mij wel nog iets lijkt, letterlijk dan.

Respect dat je @Lint niet bedankt, ook al doet hij de meeste moeite.Bedankt @Tha_nOn @Mulan @straight_six heeft deze thread toch eindelijk eens bewezen niet nutteloos te zijn!