Het grote slowchat topic

Kraait maar niet te vroeg victorie. Buiten de foef, gelden al die gaten ook voor jou!
tenor.gif

Kan er iemand mij een samenvatting geven van de "mag je partner 1 op 1 gaan eten met een ander" thread. Blijkbaar zijn daar op 1 dag tijd 15 pagina's bijgekakt :unsure: Is er al een conclusie bereikt?

Kan er iemand mij een samenvatting geven van de "mag je partner 1 op 1 gaan eten met een ander" thread. Blijkbaar zijn daar op 1 dag tijd 15 pagina's bijgekakt :unsure: Is er al een conclusie bereikt?
Basicly, als het wel mag dan zijn er geen regels in uw relatie en mag uw partner dus ook seks hebben met een ander. Als het niet mag dan zijt ge blijven steken in de jaren 50 en is de ketting van uw vrouw zelfs te kort om naar de telefoon in de gang te geraken om zelf hare mannelijke huisdokter op te bellen.

Aanvullend op nonneke: alle vrouwen die op café gingen, ook in de nillies, zijn hoeren. Of sletten als ze je zelfs niet eens moest trakteren. Dat is de meest opmerkelijke conclusie.

Wow indeed wtf, die thread is ontploft 😮.
Van wat ik nog mee heb:
  • De poll is aangepast / duidelijker gemaakt, maar uiteraard is die nu niet meer correct.
  • Ge kunt aan de onderbroek van uw partner ruiken of hij/zij is vreemd gegaan.
  • Er loop 99,9% zeker iemand rond in uw buurt, die een betere partner voor u is... instantly... ook al zijt ge al 15jaar aan uw relatie aan het werken.

Alsjemeblieft @REpute

Daarin zouden we niet overeen komen. Ik ben jaren 50 en zou lappen geven en non is meer van de woke en zou het me verbieden.
Niet verbieden hé. Hoe sneller gij van een ander zijn melk gedronken hebt, hoe beter.

Edit: ahja, ge hebt het op lappen geven. True, dat is niet oke. Maar ik heb al geleerd dat ik dan de politie moet bellen ipv het zelf op te lossen. Hoewel dat oplossen mij wel nog iets lijkt, letterlijk dan.

Niet verbieden hé. Hoe sneller gij van een ander zijn melk gedronken hebt, hoe beter.

Edit: ahja, ge hebt het op lappen geven. True, dat is niet oke. Maar ik heb al geleerd dat ik dan de politie moet bellen ipv het zelf op te lossen. Hoewel dat oplossen mij wel nog iets lijkt, letterlijk dan.
Je snapt niet goed wat hij bedoelde met van de melk drinken. Jij drinkt mijn melk.

Alhoewel na een relatie met jou zou ik idd misschien wel genoeg hebben van de vrouwen. 😘

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan