Definieer boterhamWat als je nu je BSO niet hebt afgewerkt, maar toch heel goed je boterham verdient, bvb als lasser. Heb je dan niet het beste uit beide werelden?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Definieer boterhamWat als je nu je BSO niet hebt afgewerkt, maar toch heel goed je boterham verdient, bvb als lasser. Heb je dan niet het beste uit beide werelden?![]()
Vers brood van de bakker belegd met zalmsalade van de Aldi?Definieer boterham
Dat vind ik nu eens geen goeie boterham.Vers brood van de bakker belegd met zalmsalade van de Aldi?
Broodje panos dan maar?Dat vind ik nu eens geen goeie boterham.
Wat als je nu je BSO niet hebt afgewerkt, maar toch heel goed je boterham verdient, bvb als lasser. Heb je dan niet het beste uit beide werelden?![]()
Dan toon je (P)lasserfoto's hé
Het is niet omdat je lasser zijt dat ge geen smaak hebt in broodjes he.Broodje panos dan maar?
Aach, Naar @Tomski gaan kijken hoe hij aan het metsen was dit weekend?
Aach, Naar @Tomski gaan kijken hoe hij aan het metsen was dit weekend?
Echt springen doet die nie.En ik vlieg vlieg vlieg als een vlieger
Voel me sterk sterk sterk als een tijger
Ik ben zo groot groot groot, als een giraffe zo hoog... hohohoog
En ik spring spring spring ... in mijne string
Djeez, mijn kleinen deed dat dansje als kleuter, alleen had de video die hij gevonden had een ‘interessante’ beweging voor ‘en ik neem neem neem je’ en dat was toch behoorlijk fout in een zesjarige…En ik vlieg vlieg vlieg als een vlieger
Voel me sterk sterk sterk als een tijger
Ik ben zo groot groot groot, als een giraffe zo hoog... hohohoog
En ik spring spring spring ... in mijne string
Je zou eens moeten weten...Vreemd, als gij dat typt, komen er geen ****.
Hebt gij meer rechten dan @Sovereign001 ?

Mulan is de Queen, dat zoiets nu nog niet duidelijk is… All bow down, plebs!Je zou eens moeten weten...![]()
Mijn queen is ze.Mulan is de Queen, dat zoiets nu nog niet duidelijk is… All bow down, plebs!
Jong geleerd is oud “gedaan”Djeez, mijn kleinen deed dat dansje als kleuter, alleen had de video die hij gevonden had een ‘interessante’ beweging voor ‘en ik neem neem neem je’ en dat was toch behoorlijk fout in een zesjarige…

Jammer dat we het niet samen mogen opeten nu je een partner hebt en zo... Of ben je, omwille van oa je tattoo's, basse classe?Mijn queen is ze.
She has my axe! And my bow! And my support. And my potteke Ben & Jerrys.
Ik ben sowieso basse classe.Jammer dat we het niet samen mogen opeten nu je een partner hebt en zo... Of ben je, omwille van oa je tattoo's, basse classe?
Ge moet het niet verbloemen. Kip én het ei-verhaal.Kip of het ei-verhaal
Is hij ook bi?Ge moet het niet verbloemen. Kip én het ei-verhaal.
Ah shoot, I wanted the axeMijn queen is ze.
She has my axe! And my bow! And my support. And my potteke Ben & Jerrys.
Keep the B&J (do nót forget the ‘&’)