Het grote slowchat topic

Alé, Mulan, een beetje flirtatie heeft nog nooit iemand pijn gedaan en als den Chillidog nu aspiraties heeft? Variety is the spice of life, get it girl!

In stoofvleessaus zit brood he. En een brood is rap 2.40. Dus eigenlijk doe ik een deal :unsure:
Bij wie moet ik zijn om een spaaractie voor de Tomskis hun stoofvleessaus op te zetten? Het raakt mij diep dat dit zou moeilijk worden voor deze brave mensen. Met hun nieuwbouw. Met zwembad. En pool house.

Misschien eens leren lezen, ik zeg nergens van wat gij hier uitkraamt dat het niet mag of zever is, ik zeg gewoon dat het een vrije keuze is en dat ge daar als partner geen hol in te beslissen hebt over hoe uw partner daar naar kijkt. En dat gij dat allemaal kei tof vind om te doen maakt mij geen hol uit, mij interesseert het geen reet, maar ja, dat is waarschijnlijk een utopische visie om als man geen reet te geven of een of andere tindergeit mij zou willen of niet. Maar gij gaat godverdomme niet komen zeggen met uw belerend vingertje wat ik zogezegd zou willen.

Ik denk dat er iemand onlangs een anaal trauma heeft opgelopen..

Nee.. Dat en dikke lijven ben ik geen fan van.
Sorry maar nu ben ik ervan overtuigd dat ge liegt. Als ge ooit met uw zatte botten zijt moeten tegengehouden worden door een vriend omdat je anders ging proberen een met een bloem op haar gat binnen te doen (we weten allemaal wel welke vrouwen dat zijn) dan ben je stiekem eigenlijk wel een chubbychaser

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan