Het grote slowchat topic

Nee.. Dat en dikke lijven ben ik geen fan van.

giphy.gif

ook iets dat eenvoudig te onthouden is met veel karakters: een songtekst
Bvb One van U2

Dan neem je
Isitgettingbetter*U2
de volgende keer
Ordoyoufeelthesame*U2
Willitmakeiteasieronyou,now*U2
yougotsomeonetoblame*U2
Mag ik ook iets nemen waar ik niet spontaan binnesmonds van moet overgeven? :unsure:
Of is dat deel van de security?

Fuck die flexbureau shit. Ik zet mij ergens in een hoekske om m'n werk te kunnen toen zonder gezever, komt er hier natuurlijk een of ander wereldvreemd zageventje tegenover mij zitten die niet kan inschatten wanneer z'n off topic zeikverhalen gepast zijn.

Niet als ik bezig ben gvd.
Maw uw werkplek is een afspiegeling van BG? Hier hebt ge wel babbelkousen die u zelf meesleuren naar de virtuele coffee-corner :fingerguns:.

Zijn daar geen moderators die de babbelkousen op een andere plaats zetten...

Dat is juist goed aan flexdesks. Ik heb 2 jaar vast naast zo een babbelaar gezeten. Nu kan ik me tenminste de volgende keer verzetten. :p
... blijkbaar niet dus. Ik voel wel iets voor het model waar de mods zichzelf apart zetten ipv de andere users :laugh:

Mag ik ook iets nemen waar ik niet spontaan binnesmonds van moet overgeven? :unsure:
Of is dat deel van de security?

Maw uw werkplek is een afspiegeling van BG? Hier hebt ge wel babbelkousen die u zelf meesleuren naar de virtuele coffee-corner :fingerguns:.

Zijn daar geen moderators die de babbelkousen op een andere plaats zetten...

... blijkbaar niet dus. Ik voel wel iets voor het model waar de mods zichzelf apart zetten ipv de andere users :laugh:
Oh, maar de mods hebben al een supergeheim keitof kanaal waar we allemaal duivelse plannetjes bekokstoven hoor, zoals onze hi-la-rische 1 april mopjes.

Dus als ik het goed begrijp zijn diegene die geen enkele "maatregelen" nemen tegen overspel de gegoede sociale klasse. Ocharme diegene die zich zorgen maken dat hun vrouw met een ander zou aanpappen. Misschien moeten we een steunactie doen voor hun. :unsure:

Kwestie van eens even kort door de bocht te gaan als sommigen hier. De degoutante uitspraken volgen zich in sneltempo op.
Weer een topic dat ik aan het brutoloon-topic kan linken. Knowledge is power enzo. :unsure:

Weer een topic dat ik aan het brutoloon-topic kan linken. Knowledge is power enzo. :unsure:
Ik heb wel een beetje medelijden gekregen met diegene die hun partner moeten gaan verbieden om met anderen om te gaan. Alle die kunnen daar toch ook niet aan doen dat ze in de lagere sociale klassen gaan zoeken zijn.

Ik heb wel een beetje medelijden gekregen met diegene die hun partner moeten gaan verbieden om met anderen om te gaan. Alle die kunnen daar toch ook niet aan doen dat ze in de lagere sociale klassen gaan zoeken zijn.
Langs de andere kant zijn dickpics wel typisch voor de lagere klasse, naar het schijnt. Elk nadeel heeft zijn voordeel.

Wat als je nu je BSO niet hebt afgewerkt, maar toch heel goed je boterham verdient, bvb als lasser. Heb je dan niet het beste uit beide werelden? 🤷🏼

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan