Fyi het was een tattoo hé!Squid kennende zult ge heel goed (te goed) verdoofd geweest zijn.
Het kunstwerk dat ze op u geprikt heeft hangt in een kaderke aan de muur.
Uw aardse resten in de diepvries of indien geen plaats daar gecremeerd.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fyi het was een tattoo hé!Squid kennende zult ge heel goed (te goed) verdoofd geweest zijn.
Volgens mij woon jij in een regio waar 'memmen' nog een andere betekenis heeftWij zijn vooral goed in de memsport!
Ik zie @Squidward als kunstenares toch eerder schilderijen maken van menselijk bloed. Bloed zoals in 'van ander mensen'Squid kennende zult ge heel goed (te goed) verdoofd geweest zijn.
Yes, waiter? I'll have what she's having.Ik heb vannacht gedroomd over @recipe4hate en @Squidward. Squid was in de leer bij R4H en was me aan het prikken met een naald. Verder ben ik het meeste al kwijt. Ik hoop dat het een mooi kunstwerkje was![]()
Laat de tijd en datum genoteerd zijn: chillidog staat met zijn mond vol tanden.door je bezig te houden met het zoeken van de nabijgelegen ziekenhuizen met een kraamafdeling in plaats van 2 slechte redenen te zoeken en je vrouw te willen opsluiten in de laatste week voor de bevalling.
Door een extra kussen in de auto mee te nemen zodat je vrouw comfortabel kan zitten.
Door een hotelkamer te boeken op voorhand met een extra groot bad zodat ze daar na het feest even op haar gemak kan in liggen als ze daar nog toe in staat zou zijn.
Dat het geen feest tot in de late nacht wordt: ok. Maar het is haar lichaam, laat haar aub beslissen wat nog lukt, eventueel ondersteund door de gynaecoloog als je denkt dat ze onrealistisch is.
Maar een zwangere vrouw tegenspreken, dat doe je zelf niet. Dat laat je over aan mensen die daar 12 jaar voor gestudeerd hebben.

Ander is het:Vandaag werk ik voor het eerst sinds Corona nog eens vanop de hoofdzetel en ik dacht ff te socializen met collega’s die ik al lang niet meer zag, dus stuur een chat naar een of ze op kantoor is.
Is echter een naamgenoot van degene waarmee ik vandaag vergadering heb op hoofdzetel en die dus aan bureau naast mij zit. Uiteraard naar de verkeerde gestuurd.
It was frowned upon.
En dan kom ik nog goed weg dat ik voor een keer een vrij neutrale chat stuurde.![]()
Zoiets, of “hebt ge het al gevoeld dat ik onder/boven u zit” in functie van welk vrij bureau ik gevonden hebAnder is het:
"Ey poepke toerke doen?"
?

Dat is waar mensen al eens durven om ontslagen worden, hé. Tread carefully!“hebt ge het al gevoeld dat ik onder/boven u zit”
Ik heb moeite om dat toe te geven. Noem het nijd. Vooral, ik mag nog met 100 leggings komen aandraven, Wannez komt op de eerste plaats. Dat piekt, Mulan. Dat piekt.
Wannez is wél single, jij niet.Ik heb moeite om dat toe te geven. Noem het nijd. Vooral, ik mag nog met 100 leggings komen aandraven, Wannez komt op de eerste plaats. Dat piekt, Mulan. Dat piekt.

When did that ever stop anyone.Wannez is wél single, jij niet.![]()
@Wannez now is your moment. You're welcome.![]()
Wannez maakt veel meer kansen op flirten dan jij.![]()
Daar was ik me bewust van.Fyi het was een tattoo hé!
Daar was ik me bewust van.
In dat kaderke hangt uw vel mooi opgespannen zoals een schilderij.
FTFY