Het grote slowchat topic

Fyi het was een tattoo hé!
Zoiets?

wByXjKG.jpg

door je bezig te houden met het zoeken van de nabijgelegen ziekenhuizen met een kraamafdeling in plaats van 2 slechte redenen te zoeken en je vrouw te willen opsluiten in de laatste week voor de bevalling.

Door een extra kussen in de auto mee te nemen zodat je vrouw comfortabel kan zitten.

Door een hotelkamer te boeken op voorhand met een extra groot bad zodat ze daar na het feest even op haar gemak kan in liggen als ze daar nog toe in staat zou zijn.

Dat het geen feest tot in de late nacht wordt: ok. Maar het is haar lichaam, laat haar aub beslissen wat nog lukt, eventueel ondersteund door de gynaecoloog als je denkt dat ze onrealistisch is.

Maar een zwangere vrouw tegenspreken, dat doe je zelf niet. Dat laat je over aan mensen die daar 12 jaar voor gestudeerd hebben.
Laat de tijd en datum genoteerd zijn: chillidog staat met zijn mond vol tanden.

Vandaag werk ik voor het eerst sinds Corona nog eens vanop de hoofdzetel en ik dacht ff te socializen met collega’s die ik al lang niet meer zag, dus stuur een chat naar een of ze op kantoor is.
Is echter een naamgenoot van degene waarmee ik vandaag vergadering heb op hoofdzetel en die dus aan bureau naast mij zit. Uiteraard naar de verkeerde gestuurd.
It was frowned upon.

En dan kom ik nog goed weg dat ik voor een keer een vrij neutrale chat stuurde. :unsure:

Vandaag werk ik voor het eerst sinds Corona nog eens vanop de hoofdzetel en ik dacht ff te socializen met collega’s die ik al lang niet meer zag, dus stuur een chat naar een of ze op kantoor is.
Is echter een naamgenoot van degene waarmee ik vandaag vergadering heb op hoofdzetel en die dus aan bureau naast mij zit. Uiteraard naar de verkeerde gestuurd.
It was frowned upon.

En dan kom ik nog goed weg dat ik voor een keer een vrij neutrale chat stuurde. :unsure:
Ander is het:
"Ey poepke toerke doen?"
?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan