Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En ik boven sylverscythe!Ik denk dat procentueel gezien @Sylverscythe boven u staat.
Maar dat mag je niet zeggen, dat zorgt voor kapers op de kust terwijl jij nog altijd mijn liefdesverklaringen voor u niet hebt beantwoord. Ik wil nu ook de kat niet bij de melk zetten he.En ik boven sylverscythe!
(Maar denk dat Sieber ofzo nog beter scoort zo)
Sieber heeft minder dan 1000 posts dus dat telt niet :vEn ik boven sylverscythe!
(Maar denk dat Sieber ofzo nog beter scoort zo)
Jij staat toch ook aardig hoog hoor, boven @Tha_nOn zelfs.Waar zien jullie die lijstjes?
Benieuwd of ik ergens tussen sta naast degene met de meeste bans.
Kreeg laatst een melding van iets maar weet niet meer wat en vind het niet meer terug.
Met wat dan?Jij staat toch ook aardig hoog hoor, boven @Tha_nOn zelfs.

Ah zo, direct gaat uw aandacht al naar een ander!Jij staat toch ook aardig hoog hoor, boven @Tha_nOn zelfs.
Nee nee, die lijst is geheim! Sht!Jij staat toch ook aardig hoog hoor, boven @Tha_nOn zelfs.
Lap, ik zal weer met lege handen achterblijven.V
Ah zo, direct gaat uw aandacht al naar een ander!
Ja ik ben wel fan van uw eten

Stoppen. Graag voor een 20-tal jaar.Stoppen of doordoen, that's the question?!![]()
Enkel en alleen al om S6 te pesten moet je doordoen @MulanStoppen. Graag voor een 20-tal jaar.
Let maar op of ik breng @whirlpool123 eens tot leven. Die fatshamed heel dit forum ter gronde.Enkel en alleen al om S6 te pesten moet je doordoen @Mulan
Hij doet me weinig!Let maar op of ik breng @whirlpool123 eens tot leven. Die fatshamed heel dit forum ter gronde.

Omdat zijn pijlen op iemand anders gericht waren. Ik heb hem jammergenoeg nog niet helemaal onder controle, maar een stroomhalsband is in testfase.Hij doet me weinig!![]()
Let maar op of ik breng @whirlpool123 eens tot leven. Die fatshamed heel dit forum ter gronde.
And don't you ever dare let it!Hij doet me weinig!![]()
Het moet wel nog leuk blijven he StraightLet maar op of ik breng @whirlpool123 eens tot leven. Die fatshamed heel dit forum ter gronde.