Mulan
Well-known member
Wij mogen gelukkig wél aan favoritisme doen!Ja maar, heb je al iets aangeboden om die info te verdienen? We zijn 2022, these ain’t no cheap hoes, these is ladies and ladies cost money/faveurkes.

Of niet.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wij mogen gelukkig wél aan favoritisme doen!Ja maar, heb je al iets aangeboden om die info te verdienen? We zijn 2022, these ain’t no cheap hoes, these is ladies and ladies cost money/faveurkes.

Natuurlijk mag dat! Maar als @chillidog een effort wil doen om ‘favorieter’ te worden, dan is dat misschien interessant. Ik bedoel maar, de petrol betaalt zijn eigen niet en als dat met een fotootje van u in legging kan opgelost worden… win-win! Mulan@onlyfans!Wij mogen gelukkig wél aan favoritisme doen!
Of niet.![]()
Teasen is zo plezant. En meteen alles prijs geven is ook maar flauw.Gij zijt al een even grote tease als @Mulan . Jullie verdienen elkaar!
Natuurlijk mag dat! Maar als @chillidog een effort wil doen om ‘favorieter’ te worden, dan is dat misschien interessant. Ik bedoel maar, de petrol betaalt zijn eigen niet en als dat met een fotootje van u in legging kan opgelost worden… win-win! Mulan@onlyfans!
Nee bedankt!Kan ik wel begrijpen, het is ook een veel knappere keuze. @chillidog ge zult het met uw verbeelding moeten doen.Nee bedankt!
En uit het bloed?Bij mij is het al 8 dagen geleden dat ik nog een alcoholische druppel gezien heb.
Uit het oog, maar zeker nog niet uit het hart.
Mulan is sowieso verspeelde moeite vrees ik, maar van @xAnyana heb ik nog gene nee gekregen. Dus stuur maar een PBtje en dan teasen we wat verder. Gewoon ter info, ge doet ermee wat ge wilt: Brugge is niet te danig ver voor mijKan ik wel begrijpen, het is ook een veel knappere keuze. @chillidog ge zult het met uw verbeelding moeten doen.

Dames, vanaf heden kan u de Wienermobile van Chillidog boeken. Geen afstand is hem te ver en al uw saucisse-noden zijn verholpen!Mulan is sowieso verspeelde moeite vrees ik, maar van @xAnyana heb ik nog gene nee gekregen. Dus stuur maar een PBtje en dan teasen we wat verder. Gewoon ter info, ge doet ermee wat ge wilt: Brugge is niet te danig ver voor mij![]()
Dagadegijniebepalen.gifGij kunt @xAnyana niet aan!
Als ze meneer zeggen is dat een tip om het scheermesje eens uit de kast te halen.Onze IT helpdesk is echt uitzonderlijk goed en super behulpzaam en beleefd. Eentje zegt na 6 jaar nog steeds 'mevrouw' en 'meneer'.![]()
Je krijgt een like omdat je me in slowchat hebt geciteerd.Als ze meneer zeggen is dat een tip om het scheermesje eens uit de kast te halen.

favoritismeJe krijgt een like omdat je me in slowchat hebt geciteerd.
Jammer genoeg ook wel een ban voor de belediging.
En de 3 borden met 70 dan ook.Die heeft de eindplaat van 50 gemist.

HeyJe krijgt een like omdat je me in slowchat hebt geciteerd.
Jammer genoeg ook wel een ban voor de belediging.
Pure vriendjespolitiek. Pek en veren. Iets anders verdient dat soort volk niet.favoritisme
Pure vriendjespolitiek. Pik en veren. Iets anders verdient dat soort volk niet.
, ik snap niet wat de veren erbij komen doenEn mens wil al eens experimenten. Altijd maar die leggings anders. Kom, ik zal het u tonen., ik snap niet wat de veren erbij komen doen
Sorry, ik heb mijn hart verloren aan @Myllana.En mens wil al eens experimenten. Altijd maar die leggings anders. Kom, ik zal het u tonen.
Intresting, ik ga er eens over nadenken.Mulan is sowieso verspeelde moeite vrees ik, maar van @xAnyana heb ik nog gene nee gekregen. Dus stuur maar een PBtje en dan teasen we wat verder. Gewoon ter info, ge doet ermee wat ge wilt: Brugge is niet te danig ver voor mij![]()
Gij kunt @xAnyana niet aan!
Wie hier kan me wel aan?Dagadegijniebepalen.gif