Het grote slowchat topic

Nooit begrepen wat mensen goed vonden aan die kerel. Dat is (was) gewoon ene die teert op zijn West-Vlaamse boertigheid, en er nog trots op is ook. Net zoals Flip Kowlier en Preuteleute... Ik kan me wel in ieder geval voorstellen welk soort volk naar die muziek luistert.
Of kunt ook gewoon gezond eten en niet zo fucking dik worden. Dan gade geen diabetes krijgen.
Nooit begrepen hoe sommigen zulke vetzakken kunnen worden. Sommigen hebben de wilskracht van een worm i guess.

Jij?

Laatst bewerkt:
Aaah, hier gaan we eens eentje blij maken se!
Ik nomineer @chillidog met als enige reden dat hij dat als een heuse eer zal zien!
Dan moet je natuurlijk ook wel een ‘tester’ hebben want al zijn de noden hoog, dan nog mag er kwaliteit zijn. Dus wie gaat Chillidog uittesten? Wannez heeft een eigen pagina op Yelp dus die is al voldoende bevonden voor publieke diensten.

Neenee, I call dibs!
Zo werkt het niet he, ge hebt @Wannez al geclaimed (al lijkt hij zich daar niet zoveel van aan te trekken). Dan kunt ge niet ook @kay-gell claimen.

Pas op he: Ik snap dat ge achteraf gezien het een foute keuze vindt, en ge liever op de betere optie springt. Maar kijk hier zijn we nu, dat gaat niet, en ge zult het moeten aanvaarden.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan