Moet er nog iets gewit worden?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet er nog iets gewit worden?

Er is geen kelderAppartementen hebben gewoonlijk gezamelijke kelders he wannez.
Daarom zei ik gang 
Nooit begrepen wat mensen goed vonden aan die kerel. Dat is (was) gewoon ene die teert op zijn West-Vlaamse boertigheid, en er nog trots op is ook. Net zoals Flip Kowlier en Preuteleute... Ik kan me wel in ieder geval voorstellen welk soort volk naar die muziek luistert.
Of kunt ook gewoon gezond eten en niet zo fucking dik worden. Dan gade geen diabetes krijgen.
Nooit begrepen hoe sommigen zulke vetzakken kunnen worden. Sommigen hebben de wilskracht van een worm i guess.
Is de vraag niet eerder "uw neus of de hare?"Your place or mine?![]()

Omdat dat nu eenmaal zaken zijn waar een vrouw van de wereld neen tegen zegt.Als ik nu eens begrijpen waarom ik vernoemd word na posts die gaan over leggings en veren zou dat helemaal mooi zijn.![]()
Ik wil overal eens komenIs de vraag niet eerder "uw neus of de hare?"![]()

Aan welke kant sta je nu eigenlijk?

Aan welke kant sta je nu eigenlijk?![]()
Aaah, hier gaan we eens eentje blij maken se!@Wannez is dus de ‘community dick’ voor wie hier noden heeft maar als die weet van ‘t straat is, wat is dan de opvolging? De second-in-dickmand als het ware.
Goeie vraag. Wie is er hier nog van niets vies?@Wannez is dus de ‘community dick’ voor wie hier noden heeft maar als die weet van ‘t straat is, wat is dan de opvolging? De second-in-dickmand als het ware.
@kay-gellGoeie vraag. Wie is er hier nog van niets vies?
Neenee, I call dibs!
Ok, jij mag second-in-dickmand zijn.Neenee, I call dibs!
Dan moet je natuurlijk ook wel een ‘tester’ hebben want al zijn de noden hoog, dan nog mag er kwaliteit zijn. Dus wie gaat Chillidog uittesten? Wannez heeft een eigen pagina op Yelp dus die is al voldoende bevonden voor publieke diensten.Aaah, hier gaan we eens eentje blij maken se!
Ik nomineer @chillidog met als enige reden dat hij dat als een heuse eer zal zien!
Het begint uncanny te worden wanneer mensen op het internet je beter kennen dan jezelf. Nu... Mulan is niet de eerste de beste...Aaah, hier gaan we eens eentje blij maken se!
Ik nomineer @chillidog met als enige reden dat hij dat als een heuse eer zal zien!
Zijt gij aan het vissen, misschien?Dus wie gaat Chillidog uittesten?
Zo werkt het niet he, ge hebt @Wannez al geclaimed (al lijkt hij zich daar niet zoveel van aan te trekken). Dan kunt ge niet ook @kay-gell claimen.Neenee, I call dibs!