Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aach, de nostalgie. In een schoteltje apart doe ik hagedissenhart. Met een bloempje uit de ruiker. En een beetje poedersuiker. NEEEEENo probs!
You tap whatever you want to tap sir! Preferably ass (consensually)
What if I'm a breast man?You tap whatever you want to tap sir! Preferably ass (consensually)
You adapt and blend in.What if I'm a breast man?
Da’s squeeze, not tap.What if I'm a breast man?
You adapt and blend in.
Maar beiden kan je wel squeezen. Ever so gently...to begin with.Da’s squeeze, not tap.
Yes, it is essential to start with honk honk before working your way up to honk honkMaar beiden kan je wel squeezen. Ever so gently...to begin with.
En maximum honk eveneens vergezelgd metYes, it is essential to start with honk honk before working your way up to honk honk
You lost me thereYes, it is essential to start with honk honk before working your way up to honk honk
Everyone knows: you squeeze the boob, you hear ‘honk honk’. If they ain’t honkin’, they ain’t real!You lost me there
And do you mean by that the small HONK, or the big HONK?Everyone knows: you squeeze the boob, you hear ‘honk honk’. If they ain’t honkin’, they ain’t real!
Allee... geef haar geen ideeën, misschien. Eens ze de smaak te pakken heeft, zal het alleen maar escaleren. En ik vermoed dat ze maar één partner in crime zal willen, dus de rest van ons zal het moeten ontgelden. Clubbed to death by poison.
All honks are beautiful.And do you mean by that the small HONK, or the big HONK?
I keep myself from the dumber you know
Breng je wel een eigen stoel mee? Die van ons hier zijn niet ideaal voor vastbinden. (Rug te laag)Allee... geef haar geen ideeën, misschien. Eens ze de smaak te pakken heeft, zal het alleen maar escaleren. En ik vermoed dat ze maar één partner in crime zal willen, dus de rest van ons zal het moeten ontgelden. Clubbed to death by poison.
@Squidward als ge mij toch vast hebt, zorg dan dat ge me voor de show vastbindt op een stoel en een Venetiaans masker op zet. En geef mij misschien een raadsel in de handen. Zo eentje die op niet teveel slaat, maar waar men toch nog eeuwen naar zal zoeken. Leve de Doge!