massiveidiot
Well-known member
En kelderuitbreiding na verloop van tijd ook, zeker. Beter een vleesmolen pakken. En dan van tijd tot tijd worstenkaarting en pensenkermis.Grotere diepvries en kelder kopen voor dat stapel probleem met Squid![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En kelderuitbreiding na verloop van tijd ook, zeker. Beter een vleesmolen pakken. En dan van tijd tot tijd worstenkaarting en pensenkermis.Grotere diepvries en kelder kopen voor dat stapel probleem met Squid![]()

Verontrustend referentiekadermaar dat smaakt naar beerputwater.

Ik heb een grote kelder, ik wil gerust wel wat kamers verhuren voor een goed prijskeEn kelderuitbreiding na verloop van tijd ook, zeker. Beter een vleesmolen pakken. En dan van tijd tot tijd worstenkaarting en pensenkermis.![]()

Als man van de wereld weet ik zo'n dingen!Verontrustend referentiekader![]()
En al zeker als Volvo-liefhebber.Als man van de wereld weet ik zo'n dingen!
Ik zou graag het gebruik van het woord ‘vlezeke’ willen aan banden leggen wegens het klopt gewoon niet. Ik heb nog nooit ene zijn broek weten afschieten en tevoorschijn komen met een zigeunerstick of een vuurvreter. Vlezeke doet mij eerder denken aan clown- of samsonworst en als dat er uit komt is hij sowieso te jong.Uw vlezeke kunnen aanbieden bij iemand anders. De eerste geneugten van het ouder worden![]()
Volgens mij is een vuurvreter of een zigeunerstick minder vlees dan wat wij aan te bieden hebben.Ik zou graag het gebruik van het woord ‘vlezeke’ willen aan banden leggen wegens het klopt gewoon niet. Ik heb nog nooit ene zijn broek weten afschieten en tevoorschijn komen met een zigeunerstick of een vuurvreter. Vlezeke doet mij eerder denken aan clown- of samsonworst en als dat er uit komt is hij sowieso te jong.
Tja, zo op horen zeggen is dat moeilijk natuurlijk, mijnheer-romeo-xxl…Volgens mij is een vuurvreter of een zigeunerstick minder vlees dan wat wij aan te bieden hebben.
Ik had het niet op size maar op kwaliteit van het vlees. En saus moet je ook niet maken. Als je je best doet krijg je die er gratis bij.Tja, zo op horen zeggen is dat moeilijk natuurlijk, mijnheer-romeo-xxl…
Mja, in mijn ervaring is het vlees overal dezelfde hotdog kwaliteit, hoor. Groot of klein doet er inderdaad niet toe, het blijft ‘s werelds meest overrated accessoire.Ik had het niet op size maar op kwaliteit van het vlees. En saus moet je ook niet maken. Als je je best doet krijg je die er gratis bij.
Aha, nu snap ik het Limburgse "lange met zalf".Ik had het niet op size maar op kwaliteit van het vlees. En saus moet je ook niet maken. Als je je best doet krijg je die er gratis bij.
@straight_six zoekt ge nog volk voor uw clubke?Of kunt ook gewoon gezond eten en niet zo fucking dik worden. Dan gade geen diabetes krijgen.
Nooit begrepen hoe sommigen zulke vetzakken kunnen worden. Sommigen hebben de wilskracht van een worm i guess.

. Met springkasteel en go-carts! 
Hij is al gebanned, maar ik ga hem toch volgen.@straight_six zoekt ge nog volk voor uw clubke?![]()

Eindelijk uw kinderen leren aanvaarden?Deze middag met ex en de kinderen gereserveerd om te gaan eten en dan samen naar de Buitenspeeldag.
Pakweg een jaar geleden (voor mij) nog ondenkbaar, maar wel blij dat ik op dat vlak geëvolueerd ben.
DNA test liet lang op zich wachten!Eindelijk uw kinderen leren aanvaarden?
En is de ex terug naar huis of is er een mysterieuze zandbak bijgekomen?DNA test liet lang op zich wachten!