Het grote slowchat topic

Uw vlezeke kunnen aanbieden bij iemand anders. De eerste geneugten van het ouder worden
:unsure:
Ik zou graag het gebruik van het woord ‘vlezeke’ willen aan banden leggen wegens het klopt gewoon niet. Ik heb nog nooit ene zijn broek weten afschieten en tevoorschijn komen met een zigeunerstick of een vuurvreter. Vlezeke doet mij eerder denken aan clown- of samsonworst en als dat er uit komt is hij sowieso te jong.

Ik zou graag het gebruik van het woord ‘vlezeke’ willen aan banden leggen wegens het klopt gewoon niet. Ik heb nog nooit ene zijn broek weten afschieten en tevoorschijn komen met een zigeunerstick of een vuurvreter. Vlezeke doet mij eerder denken aan clown- of samsonworst en als dat er uit komt is hij sowieso te jong.
Volgens mij is een vuurvreter of een zigeunerstick minder vlees dan wat wij aan te bieden hebben.

Ik had het niet op size maar op kwaliteit van het vlees. En saus moet je ook niet maken. Als je je best doet krijg je die er gratis bij.
Mja, in mijn ervaring is het vlees overal dezelfde hotdog kwaliteit, hoor. Groot of klein doet er inderdaad niet toe, het blijft ‘s werelds meest overrated accessoire.

Deze middag met ex en de kinderen gereserveerd om te gaan eten en dan samen naar de Buitenspeeldag.
Pakweg een jaar geleden (voor mij) nog ondenkbaar, maar wel blij dat ik op dat vlak geëvolueerd ben.
Eindelijk uw kinderen leren aanvaarden?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan