Overdreven lenigheidIk denk dat we het over een andere brooklyn bridge in hetzelfde concept hebben. Yoga/overdreven lenigheid lijkt me niet vereist.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Overdreven lenigheidIk denk dat we het over een andere brooklyn bridge in hetzelfde concept hebben. Yoga/overdreven lenigheid lijkt me niet vereist.

Ik wist niet dat we hier met de Frank Lloyd Wright van de erotica zaten! Heel benieuwd naar uw Falling Water, geachte!Ik denk dat we het over een andere brooklyn bridge in hetzelfde concept hebben. Yoga/overdreven lenigheid lijkt me niet vereist.
Ik wist niet dat we hier met de Frank Lloyd Wright van de erotica zaten! Heel benieuwd naar uw Falling Water, geachte!
Waarom het fronsgezicht?Overdreven lenigheid![]()
No idea? Booboo Kitty, you go google Frank Lloyd Wright, right now! Groots architect.
Wanneer je geen andere partij meer nodig hebt?Ik heb nog nooit van overdreven lenigheid gehoord, en probeer er me een voorstelling van te maken. Wanneer is het overdreven?
Is het dan overdreven? Of net gepast?Wanneer je geen andere partij meer nodig hebt?
Meer dan strikt noodzakelijk voor de geselecteerde activiteit.Ik heb nog nooit van overdreven lenigheid gehoord, en probeer er me een voorstelling van te maken. Wanneer is het overdreven?
Vooral eenzaamIs het dan overdreven? Of net gepast?
De minnares van Putin is ooit de lenigste vrouw van Rusland of zelfs Europa geweest en die mens is precies toch geen zak regenbogen en gummy beertjes dus het kan ook zó fantastisch niet zijn.Is het dan overdreven? Of net gepast?
Ha ja voila, de brooklyn bridge die ik voor ogen heb, veronderstelt een voldoende aantal partijen eerder dan een verhoogde lenigheid van een kleiner aantal partijen. Kwestie van eigen beperkingen te kennen.Wanneer je geen andere partij meer nodig hebt?
Eiffeltoren is dan eerder voor mensen die niet met Rohypnol op zak uit gaan.Ha ja voila, de brooklyn bridge die ik voor ogen heb, veronderstelt een voldoende aantal partijen eerder dan een verhoogde lenigheid van een kleiner aantal partijen. Kwestie van eigen beperkingen te kennen.
Eiffeltoren is dan eerder voor mensen die niet met Rohypnol op zak uit gaan.
Oké... ik denk alleen aan mezelf, vandaar dat ik het niet uit het standpunt van de ander bekeek. Overdreven voor de ander, juist gepast voor mezelf. Check.De minnares van Putin is ooit de lenigste vrouw van Rusland of zelfs Europa geweest en die mens is precies toch geen zak regenbogen en gummy beertjes dus het kan ook zó fantastisch niet zijn.
De minnares van Putin is ooit de lenigste vrouw van Rusland of zelfs Europa geweest en die mens is precies toch geen zak regenbogen en gummy beertjes dus het kan ook zó fantastisch niet zijn.

Dan is het niet overdreven maar juist goed!
(en ik vond al dat je iets van Poetin weg had...)

En ge die in-poetWacht tot ge mijn kernkoppeke ziet![]()