Ik snap er ook niks meer van. Zolang ik maar mag mee doen, is t goed.
Dan voel ik me niet zo uitgesloten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Amaar manneke, ge zijt de main event!Ik snap er ook niks meer van. Zolang ik maar mag mee doen, is t goed.
Nee, da’s Madam Lint, probeer bij te blijven!Is recipe dan het koekske in het midden?
Met veel boterroomIs recipe dan het koekske in het midden?

Seg, geen foto van mij en meneer Squid online danku!
Zijt gij nu WEERal iemand voor varken uit aan het maken?
Ieder z’n talent hèZijt gij nu WEERal iemand voor varken uit aan het maken?

Gaat dat niet beter andersom? Of is dat nog een latent oedipus complex?Bij die van de presentatie wou ik gerust wel eens op de schoot kruipen.

Neen, dat is woke.Gaat dat niet beter andersom? Of is dat nog een latent oedipus complex?![]()
Wel een intense omhelzing. Ik ben jaloers.Seg, geen foto van mij en meneer Squid online danku!
Once a piggy loves you, that is for life.Wel een intense omhelzing. Ik ben jaloers.
Dat doet me denken aan een zomerfeestje bij een maat toen we in’t middelbaar zaten.Gisterenavond was ze op mij in slaap gevallen. Ze wordt wakker kijk mij aan en geeft over in mijn gezicht. Mijn vrouw lag plat van het lachen en proef het nog altijd.

Ik doe mee.Geen idee. Misschien strootje trekken maar dan met piemels.
Gij neemt ze allemaal in u hand en die wat de kortste trekt, moet mee doen.
Het vaderland dankt u! Ronde 1 is wel enkel R4H en Wannez maar ik denk dat je daar iets genaamd Eiffel Toren kan van maken.Ik doe mee.
Wait whut?Het vaderland dankt u! Ronde 1 is wel enkel R4H en Wannez maar ik denk dat je daar iets genaamd Eiffel Toren kan van maken.
Indien nog niet gekend, alleen googelen als je geen minderjarigen in de buurt hebt. Brooklyn Bridge is in dat concept niet ondenkbaar maar je zal toch wat yoga moeten doen.Wait whut?
Bovendien prefereer ik brooklyn bridge.
Ik denk dat we het over een andere brooklyn bridge in hetzelfde concept hebben. Yoga/overdreven lenigheid lijkt me niet vereist.Indien nog niet gekend, alleen googelen als je geen minderjarigen in de buurt hebt. Brooklyn Bridge is in dat concept niet ondenkbaar maar je zal toch wat yoga moeten doen.