massiveidiot
Well-known member
Om het ietwat strakker te krijgen?Powerlifting?!? Wtf?!?
Ik zou het trouwens niet limiteren tot Kegel voor de ene en powerlifting voor de ander. Ook vrouwen kunnen voordeel doen van Kegel.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om het ietwat strakker te krijgen?Powerlifting?!? Wtf?!?
Voor hem! Je koopt zo bol en je laat het kroonjuweel kracht opbouwen. Gewoon met een elastiekje vastmaken en draaien maar!Powerlifting?!? Wtf?!?
And deactivating lasers with my diiick.Mannen doen cock pushups, dat weet toch iedereen ondertussen?
Ieuw!Voor hem! Je koopt zo bol en je laat het kroonjuweel kracht opbouwen. Gewoon met een elastiekje vastmaken en draaien maar!
![]()
NSD Spinner Regular - Blue
Verbeter je grip, pols- en armkracht met de NSD Spinner Regular - Blue. Het ideale hulpmiddel voor fitness en herstel en onmisbaar voor preventie.nsd-spinner.shop
Challenge… accepted.Voor hem! Je koopt zo bol en je laat het kroonjuweel kracht opbouwen. Gewoon met een elastiekje vastmaken en draaien maar!
![]()
NSD Spinner Regular - Blue
Verbeter je grip, pols- en armkracht met de NSD Spinner Regular - Blue. Het ideale hulpmiddel voor fitness en herstel en onmisbaar voor preventie.nsd-spinner.shop
Je zal minstens 1 andere kerel hier moeten vinden om een controlecijfer te hebben én natuurlijk wel zeker wekelijks een oefeningske om te zien of het verschil maakt. De lucky dame mag mij mailen voor scorekaarten.Challenge… accepted.
Zorg jij dat mijn maandelijkse vooruitgang in de excel aangevuld wordt?
Ok maar ik ga niemand aanstellen. Dat zou het unfair maken.Je zal minstens 1 andere kerel hier moeten vinden om een controlecijfer te hebben én natuurlijk wel zeker wekelijks een oefeningske om te zien of het verschil maakt. De lucky dame mag mij mailen voor scorekaarten.
Wat stel je dan voor, een tombola?Ok maar ik ga niemand aanstellen. Dat zou het unfair maken.
Geen idee. Misschien strootje trekken maar dan met piemels.Wat stel je dan voor, een tombola?
Op zich kan het wel maar rule n°1 of Shag Club is: Squid no play, only watch. Ik stel dus voor dat @Mulan aan het trekken gaat. Als dienst aan de maatschappij.Geen idee. Misschien strootje trekken maar dan met piemels.
Gij neemt ze allemaal in u hand en die wat de kortste trekt, moet mee doen.
Ah voila, Wannez mag trekken. Maar is Wannez ook kandidaat-op -en ingezetene of brengt hij een vrijwillig(st)er aan?Ik wil altijd wel onschuldige kinderhand zijn!
Hoe, zijt ge geen kandidaat om mee te doen?Ik wil altijd wel onschuldige kinderhand zijn!
Ik ga het eerst efkes aanzien hoe de eerste kamp verloopt.Hoe, zijt ge geen kandidaat om mee te doen?
R4H gaat eerst, zonder effectieve circle-jerk, om aan te tonen dat het concept werkt. Wanneer R4H met een glimlach tot achter zijn oren rondloopt, zal het succes volgen. Eigenlijk dus alleen nog een deerne nodig. Al ben ik ondertussen al weer vergeten wat de bedoeling was. Algemeen opbouwen van sterke kroonjuwelen om al de Kegel oefeningen hier eer aan te doen?Ik ga het eerst efkes aanzien hoe de eerste kamp verloopt.
R4H gaat eerst, zonder effectieve circle-jerk, om aan te tonen dat het concept werkt. Wanneer R4H met een glimlach tot achter zijn oren rondloopt, zal het succes volgen. Eigenlijk dus alleen nog een deerne nodig. Al ben ik ondertussen al weer vergeten wat de bedoeling was. Algemeen opbouwen van sterke kroonjuwelen om al de Kegel oefeningen hier eer aan te doen?