Omleggen is één woord.Eerst ga je een paar mods op verzoek moeten om leggen. Ik heb de kogels maar ik ben ook verdachte nummer 1.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omleggen is één woord.Eerst ga je een paar mods op verzoek moeten om leggen. Ik heb de kogels maar ik ben ook verdachte nummer 1.
Ok ‘t is maar een woord!Omleggen is één woord.
Maar in het Engels is ‘to lay’ ook een optie. Misschien wil hij een eerder ‘liefdevolle’ campagne voeren?Omleggen is één woord.
His hopes and anything else we can get up.Getting his hopes up ey
Sounds like 6.Maar in het Engels is ‘to lay’ ook een optie. Misschien wil hij een eerder ‘liefdevolle’ campagne voeren?
Geen idee wat de "end goal" hier is, maar je methode werkt in ieder geval. Please continue.His hopes and anything else we can get up.
Ja mijn gsm splitst sinds ik veranderd ben van woordenboek nu altijd lange woorden (zoals woorden boek dus ook).Omleggen is één woord.
Geen idee wat de "end goal" hier is, maar je methode werkt in ieder geval. Please continue.
Ik heb een vriendin, ik lust haar billen wel.Of jij David attenborough mss bent?
In de context van flirtgedrag observeren/becommentariëren dacht ik...
Ik heb een vriendin, ik lust haar billen wel.
Lekker met je tong in dat rozetje pielen (of vacuüm zuigen)
Ja, dit, maar dan in de derde persoon. En wat kleurrijke adjectieven ertussen gegooid. Komt goed.Ik heb een vriendin, ik lust haar billen wel.
Where have you been all my life.Dark and creepy satisfaction.
Ik heb een vriendin, ik lust haar billen wel.
Ja maar gij zijt een man, dat mag!Ik weet niet eens het merk van de mijne zonder te gaan kijken![]()
Bevestigt gij nu net het klassieke rollenpatroon?Ja maar gij zijt een man, dat mag!

Bevestigt gij nu net het klassieke rollenpatroon?
Waar is mn eten?![]()
Takeaway.com!Bevestigt gij nu net het klassieke rollenpatroon?
Waar is mn eten?![]()
Lege fakke!Takeaway.com!
Gaat niet, sparen voor de kids!Takeaway.com!