Zolang dat het geleverd wordt door een vrouw, is de balans hersteld.Takeaway.com!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zolang dat het geleverd wordt door een vrouw, is de balans hersteld.Takeaway.com!
Ja, want ik ga vast meer dan 100km rijden voor ene die zelf niet wil koken!Lege fakke!

Liefde kent geen grenzen?Ja, want ik ga vast meer dan 100km rijden voor ene die zelf niet wil koken!![]()
Niet alleen voor datJa, want ik ga vast meer dan 100km rijden voor ene die zelf niet wil koken!![]()

Mijn portefeuille en rijcapaciteiten wél!Liefde kent geen grenzen?
Eh, als em zelf niet wil koken dan zal er voor de rest ook maar lauwe performances zijn. Daarvoor staat den petrol te hoog zenne.Niet alleen voor dat![]()
Bevestigt gij nu net het klassieke rollenpatroon?
Waar is mn eten?![]()
Ik zal eten maken en het komen leveren? SolvedZolang dat het geleverd wordt door een vrouw, is de balans hersteld.

Jij gaat sowieso voor de beloning he.Ik zal eten maken en het komen leveren? Solved
Ik ga wel iets moeten maken dat koud kan gegeten worden of opgewarmd want tegen dat ik bij jou ben![]()
Jij gaat sowieso voor de beloning he.
Jij gaat sowieso voor de beloning he.
Klinkt idd onverantwoordJa, want ik ga vast meer dan 100km rijden voor ene die zelf niet wil koken!![]()

Pas maar op dat uw inbox subiet niet vol zit door hongerige singles.
Zoals "ik hoor de vogeltjes buiten kwetteren en nu wil ik vogelen"?Moet ge daar niet van gaan pissen?
Bij mij werkt die correlatie precies toch andersZoals "ik hoor de vogeltjes buiten kwetteren en nu wil ik vogelen"?

Moet jij daar iets voor horen?Zoals "ik hoor de vogeltjes buiten kwetteren en nu wil ik vogelen"?
T was een vraag!Bij mij werkt die correlatie precies toch anders![]()

Moet jij daar iets voor horen?
Tip voor al wie met Mulan date in de toekomst:Dit opzetten op de achtergrond.
Het antwoord is nee!T was een vraag!![]()
Tja, omdat jij dat niet nodig had ...
T was het juiste seizoen!Tja, omdat jij dat niet nodig had ...