Ok rewoke.Hier ook 1400 max, maar in te stellen tussen 800 en 1400!
Als ik dat weet als man die het tegenovergestelde is van een nieuwe man, dan moet jij dat toch ook weten?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok rewoke.Hier ook 1400 max, maar in te stellen tussen 800 en 1400!
Als ik dat weet als man die het tegenovergestelde is van een nieuwe man, dan moet jij dat toch ook weten?![]()
Een oude vrouw?als man die het tegenovergestelde is van een nieuwe man

De liefde van mijn leven. Waar?@pretoogje is back!
Ik weet niet eens het merk van de mijne zonder te gaan kijkenEn ik stort hier in een identiteitscrisis omdat ik begot niet weet hoeveel toeren mijn wasmachine doet terwijl dat blijkbaar elementaire kennis is...

Gij hebt kogels, gij moogt alles.Pf saai ik wil een mop maken over wasmachines maar ik mag niet.![]()
Ik dacht dat gij uw casuals irl oppikte. Als FB dating is gelijk Marketplace zie ik dat niet goedkomen.Hmm eentje op Facebook dating; volgens haar profiel een telefoniste maar ze maakt zo’n bizarre zinsconstructies dat ze ofwel straalbezopen moet zijn ofwel niet bijzonder goed in haar job![]()
Ja doorgaans is dat irl maar in vergelijking met mijn vorige episode op fb dating, blijkt er nu een blik geïnteresseerden geopend te zijn die de weg vinden naar mijn profiel. Mss is het gewoon de lente!Ik dacht dat gij uw casuals irl oppikte. Als FB dating is gelijk Marketplace zie ik dat niet goedkomen.
Der zal toch een review van u op Tripadvisor staan, denk ik.Ja doorgaans is dat irl maar in vergelijking met mijn vorige episode op fb dating, blijkt er nu een blik geïnteresseerden geopend te zijn die de weg vinden naar mijn profiel. Mss is het gewoon de lente!
Dan zou ik toch eerder m’n geld zetten op m’n minder conformistische profiel foto als mogelijke verklaring.Der zal toch een review van u op Tripadvisor staan, denk ik.
Squid maakt die dan gewoon privé. Be like Squid!Pf saai ik wil een mop maken over wasmachines maar ik mag niet.![]()
Ik heb publiek nodig.Squid maakt die dan gewoon privé. Be like Squid!
Minder conformistische profi…. Pic or it isn’t happening!Dan zou ik toch eerder m’n geld zetten op m’n minder conformistische profiel foto als mogelijke verklaring.
Just checked, je kan een bericht naar meerdere ontvangers sturen. Squid en ik zijn alvast vragende partij. Je zal er nog wel enkele kennen. Mss kan je rewoke terugbrengen.Ik heb publiek nodig.
Quite sure dat @Mulan me niet naar de “like” kant zou swipen.Minder conformistische profi…. Pic or it isn’t happening!