Ooohlala frunniken in het donker.
Waar schrijf ik me in?
Waar schrijf ik me in?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet alles eens geprobeerd hebben hè open minds.In het donker wel opletten é kameraad of je geselt geheel verkeerde katjes…
Vrijdag “lentedans” in zaal libertus. Rond de kerk en de parking genoeg donkere hoekskes.Ooohlala frunniken in het donker.
Waar schrijf ik me in?
Ook Squid:In het donker wel opletten é kameraad of je geselt geheel verkeerde katjes…
sorry, open minds only.

Ik probeer niet uit te gaan van hóe open minded een ander is, soms is zoiets gevoelig. Ik wil niemand ongepast uit zijn dressoir trekken.Ook Squid:
![]()
Da klinkt als een ideale bijeenkomst!Vrijdag “lentedans” in zaal libertus. Rond de kerk en de parking genoeg donkere hoekskes.

Dat kan je hier lezenHoe zit het met jou, trouwens? In de markt voor een partner? Iemand op het oog? Intieme kennis met leggings of vergiften (om te weten in welke categorie we u moeten plaatsen).
Piemelgefriemel!Ooohlala frunniken in het donker.
Waar schrijf ik me in?
Pietje pak speel ik wel graagO
Foefke roef en pietje pak!
De slowchat is spectaculair goed in fantasie opwekken, alsook in het veroorzaken van gigantische erecties.Pietje pak speel ik wel graag
Klopt, @xAnyana heeft er ook al last van.De slowchat is spectaculair goed in fantasie opwekken, alsook in het veroorzaken van gigantische erecties.
The more, the merrier!Klopt, @xAnyana heeft er ook al last van.
There u go babe!
Ben tijdens boodschappen doen geflitst langs de achterkant. Niet mijn beste foto maar wel één in legging!
Nee even serieus, ik draag geen leggings (geen korte, geen halflange en al helemaal geen enkellange) maar wel jeggings in alle stylen en soorten stof (leatherlook, jeans etc...) al wat je wilt maar dus die eenvoudige stoffen niet. Zou geeneens weten hoe dat te combineren wat natuurlijk niet betekent dat het daarom lelijk is hé of de draagsters ervan moeten stenigen.
Hele tijd geleden had ik zo'n tiktok legging besteld voor de fitness maar had de indruk dat mijn man dat niet zo'n goed idee vond.![]()
Van gigantische erecties?The more, the merrier!

Ja ik heb een erectie zo hard als een paal.Klopt, @xAnyana heeft er ook al last van.
Wat voor paal?Ja ik heb een erectie zo hard als een paal.