Nu ik woke ben, bestaat de kans natuurlijk wel dat ik hem rapporteer.Just checked, je kan een bericht naar meerdere ontvangers sturen. Squid en ik zijn alvast vragende partij. Je zal er nog wel enkele kennen. Mss kan je rewoke terugbrengen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu ik woke ben, bestaat de kans natuurlijk wel dat ik hem rapporteer.Just checked, je kan een bericht naar meerdere ontvangers sturen. Squid en ik zijn alvast vragende partij. Je zal er nog wel enkele kennen. Mss kan je rewoke terugbrengen.
Het ging een vrouwonvriendelijke grap zijn.@straight_six Can confirm Wannez ontvangt alles met open armen. Ik vraag mij nu toch ook af hoe fout een wasmachine-grap kan zijn.
Alé how (op zijn West-Vlaams) zeg et e kji, nie trunten en nie treuzelnHet ging een vrouwonvriendelijke grap zijn.
Ik begin me echt alleen te voelen. Hoog tijd dat ze M!LF terug nieuw leven in blazen! Waar is die Geubels wanneer we hem nodig hebben?Nu ik woke ben, bestaat de kans natuurlijk wel dat ik hem rapporteer.
Da’s wel een ruime streek intussenDie swiped jou naar de ‘want/must have’ kant. Misschien kunnen we je registreren als streekproduct? Dat is ook zeer in trek.

Ik ging zeggen in uw geval maken we handjes maar dat bestaat al. Tongskes ook. Uw main event zie ik niet direct marketbaar tenzij eventueel in de pekel.Da’s wel een ruime streek intussen![]()
Dat had niemand verwacht, denk ik.Het ging een vrouwonvriendelijke grap zijn.
Eerst ga je een paar mods op verzoek moeten om leggen. Ik heb de kogels maar ik ben ook verdachte nummer 1.Ik ging zeggen in uw geval maken we handjes maar dat bestaat al. Tongskes ook. Uw main event zie ik niet direct marketbaar tenzij eventueel in de pekel.
@straight_six We geven u een gewillig publiek en het is nog niet genoeg. Hoeveel moet ik smachten?
Dat had niemand verwacht, denk ik.
Ik geef trouwens geen toestemming om eendert wat in mijn inbox te droppen. Ik ben er zeker van dat ge in al uw woke-ness daar ook rekening mee zult houden!
Kweenie hoor… mocht ik een vamp zijn, ik zou kunnen vertrouwen kweken in een alliantie met u maar ik heb op dit moment niks in huis om uw trouw te verzekeren bij ondervraging. Squid ain’t goin’ down for 6.Eerst ga je een paar mods op verzoek moeten om leggen. Ik heb de kogels maar ik ben ook verdachte nummer 1.
Bij jou weet ik niet of je vamp bedoelt of vampierKweenie hoor… mocht ik een vamp zijn, ik zou kunnen vertrouwen kweken in een alliantie met u maar ik heb op dit moment niks in huis om uw trouw te verzekeren bij ondervraging. Squid ain’t goin’ down for 6.
I’m not sucking anything.Bij jou weet ik niet of je vamp bedoelt of vampier
@straight_six vul je dit aan in de share-points?I’m not sucking anything.
toegevoegd al hoop ik dat we die niet teveel nodig gaan hebben.@straight_six vul je dit aan in de share-points?
Een voorbereid man is er meer waard dan een kruipende!Formule toegevoegd al hoop ik dat we die niet teveel nodig gaan hebben.
Voor #metoo kreeg je de marchandise te zien en kon je nog beslissen om een uitzondering te maken. Maar nu is dat precies een spelletje ‘Blind Geproefd’ en de odds are never in my favour.Een voorbereid man is er meer waard dan een kruipende!
OwI’m not sucking anything.

… van Wannez of 6
Getting his hopes up ey… van Wannez of 6