Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alvast zonder perkWat voor paal?

Laat het duidelijk zijn dat Myllana hare vent niet representatief is voor de anderen.Jullie kunnen em niet eens op klaarlichte dag vinden laat staan als het licht uitgaat.
Tanden, gouden tanden.Arme Myllan. Ik dacht dat je altijd zei dat jouw vent gouden handen had?
Arme Myllan. Ik dacht dat je altijd zei dat jouw vent gouden handen had?

Hij heeft gouden vingers en een gouden tong maar als we beide bloedgeil zijn dan is die hele vertoning soms niet meer dan een wasmachine die 1600 toeren draait.
En maar blijft draaien.![]()
Laat het duidelijk zijn dat Myllana hare vent niet representatief is voor de anderen.
Dan is het maar een gold coatingskeHij heeft gouden vingers en een gouden tong maar als we beide bloedgeil zijn dan is die hele vertoning soms niet meer dan een wasmachine die 1600 toeren draait.

Het feit dat het in het donker te doen is zegt al genoeg.K ging typen "eerder 6".
Maar alsof die ooit een vrouw zou aanraken als hij ze niet heeft gekeurd!![]()
Wtf.. Kun je stoppen met posten? Eerst die legging, nu dit.

Dat staat bij u thuis om op te "zitten" of hoe moet ik dat zien? Verwarmd? Zit er beweging in?De linkse.
No clitshaming pleaseHet feit dat het in het donker te doen is zegt al genoeg.
Wtf.. Kun je stoppen met posten? Eerst die legging, nu dit.
Vanaf nu ziet een clit er voor altijd zo uit in mijn hoofd.![]()
Amai ik lig hier bijna plat van het lachen :')Hij heeft gouden vingers en een gouden tong maar als we beide bloedgeil zijn dan is die hele vertoning soms niet meer dan een wasmachine die 1600 toeren draait.

In een hoekske in menne living, ter decoratie. Nee weinig beweging, is keihard.Dat staat bij u thuis om op te "zitten" of hoe moet ik dat zien? Verwarmd? Zit er beweging in?
Oei. Daar gade niet ver mee komen voor het toffere werk waar als eens uit de doos wordt gedacht.Amai ik lig hier bijna plat van het lachen :')
Mijn wasmachine kan maar 1400 toeren![]()
It's not the speed mate, it's where you stick it (and how you twist it).Oei. Daar gade niet ver mee komen voor het toffere werk waar als eens uit de doos wordt gedacht.
En ik stort hier in een identiteitscrisis omdat ik begot niet weet hoeveel toeren mijn wasmachine doet terwijl dat blijkbaar elementaire kennis is...Amai ik lig hier bijna plat van het lachen :')
Mijn wasmachine kan maar 1400 toeren
In een hoekske in menne living, ter decoratie. Nee weinig beweging, is keihard.
Hier ook 1400 max, maar in te stellen tussen 800 en 1400!En ik stort hier in een identiteitscrisis omdat ik begot niet weet hoeveel toeren mijn wasmachine doet terwijl dat blijkbaar elementaire kennis is...