Het grote slowchat topic

Okee, maar jij wil zelfs in 6 zijn Spandex rondzooien, dat maakt het eerder creepy dan amusant... :unsure:
Dat is misschien mijn fout dat ik hem heet heb gekregen met deze foto van @straight_six

Es69eqUXUAAKTxj

Ik zie mijn naam verschijnen in een quote maar weet niet waarover het gaat?
Hallo, is er iemand thuis?
Geen probleem Mr. Attenborough, graag even de vorige 8.500 posts lezen, en dan een voice-over recorden over "online en afwijkend paringsgedrag onder geeks van middelbare leeftijd op voorbijgestreefde interactie platformen".

Graag insturen naar [email protected]... of was dat alweer voor andere type films? :thinking:

In elk geval, even de dames van de slowchat taggen, die houden dat bij in nen excel.

Geen probleem Mr. Attenborough, graag even de vorige 8.500 posts lezen, en dan een voice-over recorden over "online en afwijkend paringsgedrag onder geeks van middelbare leeftijd op voorbijgestreefde interactie platformen".

Graag insturen naar [email protected]... of was dat alweer voor andere type films? :thinking:

In elk geval, even de dames van de slowchat taggen, die houden dat bij in nen excel.
Oef... De laatste 8500 posts gelezen, en dan net de 30 die over hem gaan nog niet meegekregen!
Een wreed man, die Lint. Een wreed man.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan