Het grote slowchat topic

Dus jij laat je nemen van vrouwen? :unsure:

Die zijn we helemaal kwijt aan de woke.
Ik denk niet dat ik commentaar moet nemen van de vent die zijn benen scheert en met zijn poepeholleke op een veels te klein stangetje gaat zitten ... meerdere uren per week ... aan 1 stuk ... uit vrije keuze.

Ik denk niet dat ik commentaar moet nemen van de vent die zijn benen scheert en met zijn poepeholleke op een veels te klein stangetje gaat zitten ... meerdere uren per week ... aan 1 stuk ... uit vrije keuze.
Stangetje? Ik weet niet wie jou(w) leren fietsen heeft, maar op dat stangetje hoort een zadel te zitten.

Volgens mij valt dat zeker onder de noemer kindermishandeling tenzij het een vrije keuze was..

Stangetje? Ik weet niet wie jou(w) leren fietsen heeft, maar op dat stangetje hoort een zadel te zitten.

Volgens mij valt dat zeker onder de noemer kindermishandeling tenzij het een vrije keuze was..
Sorry, maar ik herken een fallussymbool als ik er 1 zie:
1.png

I dare you om een screenshot te nemen van uw google search results waar deze in stond...

Was het iets van cycler bendover ofzo? :ROFLMAO:
"gay cyclist spandex"
En toen zei Google "overbodig pleonasme is overbodig, elk van de 3 termen levert dezelfde resultaten op".

Nochtans, iemand die lange tijd op hetzelfde kan zitten huffen en puffen kan haar niet vreemd zijn?
Ik weet niet of dit een steek is, of...? :unsure:
(in before "that's what she said")

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan