massiveidiot
Well-known member
Jaja, allemaal tof dat jullie aan het langste eind trekken, maar om dat dan zo in onze neus te draaien... Ik heb ekik ook mijn gevoelens, ze.Maar! Dat is toch het hele eieren eten van deze thread?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jaja, allemaal tof dat jullie aan het langste eind trekken, maar om dat dan zo in onze neus te draaien... Ik heb ekik ook mijn gevoelens, ze.Maar! Dat is toch het hele eieren eten van deze thread?![]()
Pardon, niemand flirt met u? Hoe vaak moet ik zeggen dat leggings mij knettergeil maken eigenlijk?Jamaar het is toch niet ONZE schuld dat niemand anders flirt met mij?!?![]()
't Was een fantasie, 't is al vergeten. Allee kom, toon mij uw kleerkast eens.Okee, maar jij wil zelfs in 6 zijn Spandex rondzooien, dat maakt het eerder creepy dan amusant...![]()
Oftewel: hoe een crossdresser flirt!'t Was een fantasie, 't is al vergeten. Allee kom, toon mij uw kleerkast eens.

Dat is misschien mijn fout dat ik hem heet heb gekregen met deze foto van @straight_sixOkee, maar jij wil zelfs in 6 zijn Spandex rondzooien, dat maakt het eerder creepy dan amusant...![]()
Die tegelkes vind ik eigenlijk niet echt zo heel romantisch, maar bon...Dat is misschien mijn fout dat ik hem heet heb gekregen met deze foto van @straight_six
Wel veel eisen gij...Die tegelkes vind ik eigenlijk niet echt zo heel romantisch, maar bon...
Wel veel eisen gij...
She can just ask!Nee maar Squidward moet dure verzendkosten betalen en jij bent haar piggy bank.
![]()
.U so sweet!Het zijn altijd de beste eerst, mon ami…
Om consequent te blijven over mijn complexen: ik trek sowieso niet aan het langste eindJaja, allemaal tof dat jullie aan het langste eind trekken, maar om dat dan zo in onze neus te draaien... Ik heb ekik ook mijn gevoelens, ze.

Slachthuistegels zijn nochtans makkelijk voor moest je ze scheuren.Valt nog best mee qua veeleisend. Dus als er toch smalend om gedaan wordt, ligt het probleem niet bij mij.
- Leggings
- Geen slachthuistegels
- ???
*brush shoulders*
Who, budget and what degree of pain are we looking for? Am bored so will do you a good price.She can just ask!
In return for some favours of her special skill set.
Let’s handle the details in DMWho, budget and what degree of pain are we looking for? Am bored so will do you a good price.

Let’s handle the details in DM![]()
Of jij David attenborough mss bent?Ik zie mijn naam verschijnen in een quote maar weet niet waarover het gaat?
Hallo, is er iemand thuis?
Geen probleem Mr. Attenborough, graag even de vorige 8.500 posts lezen, en dan een voice-over recorden over "online en afwijkend paringsgedrag onder geeks van middelbare leeftijd op voorbijgestreefde interactie platformen".Ik zie mijn naam verschijnen in een quote maar weet niet waarover het gaat?
Hallo, is er iemand thuis?
Oef... De laatste 8500 posts gelezen, en dan net de 30 die over hem gaan nog niet meegekregen!Geen probleem Mr. Attenborough, graag even de vorige 8.500 posts lezen, en dan een voice-over recorden over "online en afwijkend paringsgedrag onder geeks van middelbare leeftijd op voorbijgestreefde interactie platformen".
Graag insturen naar [email protected]... of was dat alweer voor andere type films?
In elk geval, even de dames van de slowchat taggen, die houden dat bij in nen excel.