Klinkt als veel commotie!Je wil Mulan haar kleren inzamelen zodat zij een schaars gekleed nieuw begin neemt? Met jou? Ik sponsor!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klinkt als veel commotie!Je wil Mulan haar kleren inzamelen zodat zij een schaars gekleed nieuw begin neemt? Met jou? Ik sponsor!

Care to find out?Chillisquid? Da’s een recept, geen ervaring.

Dat wel ja. Maar trop est trop.Klinkt als veel commotie!![]()
Pardon?!?Je wil Mulan haar kleren inzamelen zodat zij een schaars gekleed nieuw begin neemt? Met jou? Ik sponsor!

Gij zijt gewoon gewend geraakt aan mijn manier van zever jong. En ondanks uw grootspraak hier eerder, staat gij nog dichter tegen het ontwaken van uw woke-zijn dan remakeZolang je moppen blijft maken laat ik het toe. (al moet ik @Remake bijtreden dat het raar is.. Je bent toch niet zat ofzo?)

@straight_six is de hofnar.
Care to find out?![]()
Non heeft in elk geval wel gelijk over je toenadering tot de woke zijde.Sinds wanneer is Lint geloofwaardiger dan non? (of beter gezegd wie durft dat openbaar posten?)
Dat komt gewoon omdat ik mijn boekje kwijt ben waar ik mijn strafpunten in bewaar.Non heeft in elk geval wel gelijk over je toenadering tot de woke zijde.
Je mag het mijne lenenDat komt gewoon omdat ik mijn boekje kwijt ben waar ik mijn strafpunten in bewaar.

Toch nog problemen om mij goed te interpreteren precies.Sinds wanneer is Lint geloofwaardiger dan non? (of beter gezegd wie durft dat openbaar posten?)
I done fucked now. Je hebt gelijk. Uiteraard heb je gelijk. Mullidog trumps all.Straight_dog?
*Gruwelijke rilling*
De legginghater maakt deel uit van jouw fantasie?![]()
Ik dacht dat dat 'nen excel' genoemd werd...Dat komt gewoon omdat ik mijn boekje kwijt ben waar ik mijn strafpunten in bewaar.
Sinds lint zijn rant over een artikel van schaars geklede vrouwen kan ik hem niet meer serieus nemen als man. Dat @Wannez zulke dingen doet om te scoren kan ik nog bij, maar lint is niet eens single dus waarom?Toch nog problemen om mij goed te interpreteren precies.
Dat van mij was schertsend. Dat van lint gemeend :v
Zeg, op hoeveel paarden ben jij hier aan het wedden??I done fucked now. Je hebt gelijk. Uiteraard heb je gelijk. Mullidog trumps all.
Paarden, varkens, schapen, …Zeg, op hoeveel paarden ben jij hier aan het wedden??
Neen, schapen da was jij. Ik ga hier altijd de duimen moeten leggen voor MulanPaarden, varkens, schapen, …
Waarom moet dat ook zo een fantastisch madam zijn…