Het grote slowchat topic

Ooit zelfs met een busje van vliegveld naar hotel gegaan op vrijgezellenweekend en plots werden we aan de kant genomen voor een politie controle...

We hadden het moeten weten... Het was een bus met een paal achteraan ! Dus 10 min na de start was het allen tettentijd.

Ik behoor ook niet tot de vriendenkring van @straight_six en blijkbaar ook @REpute
DiffieHM mocht in de vriendengroep. Maar Repute. Die naam krijgt geen tettenbar.

Trouwens voor mijn 30ste verjaardag in een tettenbar gearriveerd gekleed als 50 cent met een penis op mijn voorhoofd getekend.

Eerst mocht ik niet binnen, maar de baas kwam erbij en zag dat ik het nodig had. Dan nog per ongeluk op het podium beland toen ik eigenlijk naar het wc wou maar de weg kwijt was.

Een maat van me zat constant onder de tafel uit angst dat zijn vrouw hem op een foto van ons ging zien.😂

Ik ben zo met de gentse feesten tijdens de jaren 90 aan de korenmarkt es per ongeluk in een tettenbar geraakt.

We stuiken daar binnen, denkend dat dat een gewoon café was, vragen daar 5 pinten en krijgen de rekening.

ja hallo, voor da geld mogen ze ook met hun tetten bloo...

*ziet iets bewegen naast hem op een podium*

ow zekers!

Ik ben zo met de gentse feesten tijdens de jaren 90 aan de korenmarkt es per ongeluk in een tettenbar geraakt.

We stuiken daar binnen, denkend dat dat een gewoon café was, vragen daar 5 pinten en krijgen de rekening.

ja hallo, voor da geld mogen ze ook met hun tetten bloo...

*ziet iets bewegen naast hem op een podium*

ow zekers!
Ook tegengekomen in Amsterdam op school reis per ongeluk. Eerst de rekening gekregen en een wtf momentje die plots voor blijdschap zorgde toen de topless bediening er was met de pintjes.

winnie-the-pooh-rainbow-hug-i10403.jpg

Grouphug!
Aah met het varkentje erbij 👌🤓

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan