Mulan
Well-known member
Ik behoor ook niet tot de vriendenkring van @straight_six en blijkbaar ook @REputeBen volgens mij in de verkeerde vriendenkring terecht gekomenHoe zit het met de rest hier?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik behoor ook niet tot de vriendenkring van @straight_six en blijkbaar ook @REputeBen volgens mij in de verkeerde vriendenkring terecht gekomenHoe zit het met de rest hier?
Dezelfde ervaring als cege. Allez niet letterlijk op dezelfde weekends neem ik aan.Ben volgens mij in de verkeerde vriendenkring terecht gekomenHoe zit het met de rest hier?
FF pauze tijdens in de konijnenperiode?
DiffieHM mocht in de vriendengroep. Maar Repute. Die naam krijgt geen tettenbar.Ik behoor ook niet tot de vriendenkring van @straight_six en blijkbaar ook @REpute

Ik zit in quarantaine, voorlopig is het dus effe Febreze er over en van piekens gebaren.Had @Squidward die foto gepost ik had gevraagd: "het lijk gaan dumpen?"
Ook tegengekomen in Amsterdam op school reis per ongeluk. Eerst de rekening gekregen en een wtf momentje die plots voor blijdschap zorgde toen de topless bediening er was met de pintjes.Ik ben zo met de gentse feesten tijdens de jaren 90 aan de korenmarkt es per ongeluk in een tettenbar geraakt.
We stuiken daar binnen, denkend dat dat een gewoon café was, vragen daar 5 pinten en krijgen de rekening.
ja hallo, voor da geld mogen ze ook met hun tetten bloo...
*ziet iets bewegen naast hem op een podium*
ow zekers!
Gho het kan Squid nog altijd zijn geweest. Tone zijn account hacken zal wel niet zo moeilijk zijn ww: @irfryer4Life.Had @Squidward die foto gepost ik had gevraagd: "het lijk gaan dumpen?"
Mijn vrouw zou ook kwaad zijn. Maar dan omdat ze niet mee mocht.Een maat van me zat constant onder de tafel uit angst dat zijn vrouw hem op een foto van ons ging zien.![]()
Die van mij is ook zo. Zit ook liever aan de toog bij ons dan aan het tafeltje met de zagende vrouwen die constant zeggen "je mag dan eens een watertje drinken"Mijn vrouw zou ook kwaad zijn. Maar dan omdat ze niet mee mocht.

Waar is de Lolifant?Aah met het varkentje erbij![]()
Goeie vraag! De slurf weet ik zijn.Waar is de Lolifant?
Ik vond moeilijk een prentje dat hier gepost wou worden.Waar is de Lolifant?

De slurf… we zijn wel heel zeker van onszelf…Goeie vraag! De slurf weet ik zijn.
Mah da geeft niet, er zijn ook geen foto’s van mij dus het blijft gepast.Ik vond moeilijk een prentje dat hier gepost wou worden.![]()
Ha maar ik had het niet over mezelfDe slurf… we zijn wel heel zeker van onszelf…

And if I believe that, you have a bridge to sell me.Ha maar ik had het niet over mezelf![]()
De oplettende lezer weet intussen dat:And if I believe that, you have a bridge to sell me.