Ahja, dus effectief een omgebouwde aziaat.6 auto's geblutst, 1 total loss en talloze velgen kapot gereden. Zelfs de wielen van haar fiets heeft ze kapot gekregen.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ahja, dus effectief een omgebouwde aziaat.6 auto's geblutst, 1 total loss en talloze velgen kapot gereden. Zelfs de wielen van haar fiets heeft ze kapot gekregen.

Best eens aan je moeder vragen? Ik ben er zeker van dat ze dat ook al heeft opgezocht!Tot op welke leeftijd kun je abortus plegen?

Mijn mama ziet mij graag! (omdat ze veel geld trekt voor mijn beperkingen)Best eens aan je moeder vragen? Ik ben er zeker van dat ze dat ook al heeft opgezocht!![]()
Oef. Ik begon al te vrezen. Mijn ultieme sexdroom naar de knoppen.
Waarom zit mijn dochter in jouw sexdroom?!?Oef. Ik begon al te vrezen. Mijn ultieme sexdroom naar de knoppen.

Je weet wel wat ik bedoel, maar om zeker te zijn: ik dacht eerst dat jij de legging ging verbannen. Dát zou het einde betekenen van een hele speciale relatie.Waarom zit mijn dochter in jouw sexdroom?!?![]()
Dus nu ben ik wél nog je ultieme seksdroom?Je weet wel wat ik bedoel, maar om zeker te zijn: ik dacht eerst dat jij de legging ging verbannen. Dát zou het einde betekenen van een hele speciale relatie.

UiteraardDus nu ben ik wél nog je ultieme seksdroom?![]()

Aangezien je er vanaf nu uit ziet als een dertigjarige Brad Pitt in mijn fantasie....Uiteraard![]()
Anders moeten we dit verder zetten in PB. Dan hoef ik je niet in het bijzijn van anderen teleurstellen.Aangezien je er vanaf nu uit ziet als een dertigjarige Brad Pitt in mijn fantasie....
Miew miewAangezien je er vanaf nu uit ziet als een dertigjarige Brad Pitt in mijn fantasie....
![]()
Rawr!

Ik doe m’n best en hou je op de hoogte.Ik wil ook in een seksdroom voorkomen
Als is het maar als loodgieter die écht de buizen komt herstellen
Bedankt!Ik doe m’n best en hou je op de hoogte.

Negatief. In Aalst eten we altijd bij Migoto. Veel beter qua sushi.
Maar niet vanavond. Vanavond zitten we in Vilvoorde City. Kamii sushi. Suuuuuperlekker daar.
JaaaaaaaMeer bepaald in de far West?

Ik was overtuigd dat dat van Louis Neefs was, maar de stem klopte niet.Jaaaaaaa![]()
Kriske de bruyne heIk was overtuigd dat dat van Louis Neefs was, maar de stem klopte niet.
Da’s nog niks in vergelijking met wanneer die verwijderd wordt!Damn, nu weet ik ook hoe het voelt wanneer uw post verplaatst wordt. MERCI HE. @coldplayke