Het grote slowchat topic

Hoe heette die tang van Engels weer? Van Reyckegem? Ewel, ze zou je OOK levend villen!
Die kwam helemaal onnozel van me. Voor Engels moest ik totaal niet studeren om 90% te halen. En in de les sprak ik dan van dat ghetto Engels en ze kon dat niet echt appreciëren om het zacht uit te drukken.

Die kwam helemaal onnozel van me. Voor Engels moest ik totaal niet studeren om 90% te halen. En in de les sprak ik dan van dat ghetto Engels en ze kon dat niet echt appreciëren om het zacht uit te drukken.
En dat was al zo een bitch tegen leerlingen die wél moeite deden, hoe heb jij dat overleefd?!?

En dat was al zo een bitch tegen leerlingen die wél moeite deden, hoe heb jij dat overleefd?!?
Laat ons zeggen dat ik mijn plezier er nogal uit haalde om zo een mensen op stang te jagen en dat ze mij dat plezier niet gunde want ik werd meestal straal genegeerd ervan. 😂.

Ja want alleen perfecte mensen, zonder trauma's en angsten, liefst met dé perfecte maten en gewichten verdienen die zuurstof toch? Ga toch een eindje fietsen ofzo en maak gebruik van die zuurstof man die is er momenteel nog in overvloed.
Aangezien mijn vrouw een implantaat heeft, heeft ze nooit meer last van "tis weer de tijd van de maand". Dus mijn ervaring hierin is beperkt, maar ik vermoed dat dit misschien zoiets is?

Iemand die me kan helpen in deze kwestie?

Ze kunnen toch veel he tegenwoordig.
Kan hij/ze rijden met een auto?
6 auto's geblutst, 1 total loss en talloze velgen kapot gereden. Zelfs de wielen van haar fiets heeft ze kapot gekregen.

Nu werkt ze in een garage op de administratie. Kwam goedkoper uit.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan