Chelark007
Well-known member
Waar en wanneer?Tonic op zich vind ik niet geweldig owv bitter, maar combinatie met gin gaat dan weer prima voor mij. Ik vraag me dus af of wodka eenzelfde effect heeft op de smaak
Iets voor een volgend feestje![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar en wanneer?Tonic op zich vind ik niet geweldig owv bitter, maar combinatie met gin gaat dan weer prima voor mij. Ik vraag me dus af of wodka eenzelfde effect heeft op de smaak
Iets voor een volgend feestje![]()
I will not allow that!Bwa big numbers.. Volgens mij is recipe wel nog een goedkoop sletje..
Bitter-sweet... gelijk het leven. Diep drankske.Tonic op zich vind ik niet geweldig owv bitter, maar combinatie met gin gaat dan weer prima voor mij
Mensen die Engels gebruiken en dan fouten typen…Life can be so simpel..
Een mix van Engels en Nederlands. Dat is toch de nieuwe mode?Mensen die Engels gebruiken en dan fouten typen…
S6 is soms ook een beetje simpel.
Als ge dat doet, villen enkele leden van dit forum u levend (ikzelf uitgezonderd, ik doe dat ook wel eens).Een mix van Engels en Nederlands. Dat is toch de nieuwe mode?
"Enkele uitgezonder mezelf" is anders ook wel iets dat niet klopt denk ik.Als ge dat doet, villen enkele leden van dit forum u levend (ikzelf uitgezonderd, ik doe dat ook wel eens).

Hoe heette die tang van Engels weer? Van Reyckegem? Ewel, ze zou je OOK levend villen!Een mix van Engels en Nederlands. Dat is toch de nieuwe mode?
Die kwam helemaal onnozel van me. Voor Engels moest ik totaal niet studeren om 90% te halen. En in de les sprak ik dan van dat ghetto Engels en ze kon dat niet echt appreciëren om het zacht uit te drukken.Hoe heette die tang van Engels weer? Van Reyckegem? Ewel, ze zou je OOK levend villen!
Waarom heb ik dat in Donald Muylle z'n stem gelezen?"Door zelf hard te werken kon ik op mijn 19de mijn eigen appartement kopen."
Het kon een post op dit forum zijn.
En dat was al zo een bitch tegen leerlingen die wél moeite deden, hoe heb jij dat overleefd?!?Die kwam helemaal onnozel van me. Voor Engels moest ik totaal niet studeren om 90% te halen. En in de les sprak ik dan van dat ghetto Engels en ze kon dat niet echt appreciëren om het zacht uit te drukken.
Laat ons zeggen dat ik mijn plezier er nogal uit haalde om zo een mensen op stang te jagen en dat ze mij dat plezier niet gunde want ik werd meestal straal genegeerd ervan.En dat was al zo een bitch tegen leerlingen die wél moeite deden, hoe heb jij dat overleefd?!?
.gewoon geen legging meer aan onder rokje

Ik moet je teleurstellen, ze vroeg er vorige week zelf om!

Aangezien mijn vrouw een implantaat heeft, heeft ze nooit meer last van "tis weer de tijd van de maand". Dus mijn ervaring hierin is beperkt, maar ik vermoed dat dit misschien zoiets is?Ja want alleen perfecte mensen, zonder trauma's en angsten, liefst met dé perfecte maten en gewichten verdienen die zuurstof toch? Ga toch een eindje fietsen ofzo en maak gebruik van die zuurstof man die is er momenteel nog in overvloed.
Is dat een transgender?Aangezien mijn vrouw een implantaat heeft, heeft ze nooit meer last van "tis weer de tijd van de maand".
Geen aziatisch type en geen adamsappel en 2x natuurlijk kunnen bevallen dus ik zit vrij safe of ze heeft er veel geld tegen gesmeten.Is dat een transgender?
Tot op welke leeftijd kun je abortus plegen?Ik moet je teleurstellen, ze vroeg er vorige week zelf om!
#deOpvoedingWerkt
Ze kunnen toch veel he tegenwoordig.Geen aziatisch type en geen adamsappel en 2x natuurlijk kunnen bevallen dus ik zit vrij safe of ze heeft er veel geld tegen gesmeten.
6 auto's geblutst, 1 total loss en talloze velgen kapot gereden. Zelfs de wielen van haar fiets heeft ze kapot gekregen.Ze kunnen toch veel he tegenwoordig.
Kan hij/ze rijden met een auto?