Ik heb enkel een "done" list.Ik heb enkel een “to do” list![]()
Op voorhand nadenken is overrated.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb enkel een "done" list.Ik heb enkel een “to do” list![]()
En eens fini, krijgt mevrouw Lint netjes een stempel ‘afgewerkt’Ik heb enkel een "done" list.
Op voorhand nadenken is overrated.
BBQ bij u thuis als ge op 2 staat?Tonerider is vant straat en in konijnentijd, binnen een dag of 2 is da sowieso binnen.

Stempel? Ik onthoud wel wat op mijn "done" lijst staat hoor. En als niet, zal het niet de moeite geweest zijn.En eens fini, krijgt mevrouw Lint netjes een stempel ‘afgewerkt’
Bekijk bijlage 8586
.Of zoals de bijbel ons leert: het zaad mag niet op de rotsen vallen.Schrap daar asperges van en maak er ananas van, uw to do list zal direct een fuckit list worden. Mme Wannez zal zo blij zijn!
FTFYOf zoals de bijbel ons leert: het zaad mag niet op de rossen vallen.
Ik deed bijna in m’n broek

Ik deed bijna in m’n broek![]()
Als jij het zegt
Op jouw leeftijd toch teken dat je best eens naar een uroloog gaat...

Ja, ik las dat als "ga daar gaan kwekken!" En dacht dat er weer eentje geïrriteerd liep...![]()
"Hier verder kwakken"... ik was effe niet zeker wat voor post ik juist gemaakt had. Ik las het als "kom jonge, hier moogde gij uw kwakske droppen".
Dat gezegd zijnde @mod: Mijn eerste post was wel echt mijn glimlach van de dag en geen gezever hoor.

Ik distanciëer mij van de vergelijking met Hoeyberghs... dat is duidelijk @straight_six zijn rol. Gelieve de natuurlijke orde der dingen niet te verstoren @Wannez.![]()
Mij deed het dan weer hier aan denken.
Maar hoeyberghs is ook ne Limburger en @straight_six niet!Ik distanciëer mij van de vergelijking met Hoeyberghs... dat is duidelijk @straight_six zijn rol. Gelieve de natuurlijke orde der dingen niet te verstoren @Wannez.
Ik spreek ook voor de limburgers als ik zeg dat wij ons distanciëren van de Jeff.Maar hoeyberghs is ook ne Limburger en @straight_six niet!
Ik spreek ook voor de limburgers als ik zeg dat wij ons distanciëren van de Jeff.