Squidward
Well-known member
Ze heeft natuurlijk liever dat dit geweld niet online komt maar soit: kung fu MulanWordt het dan ‘bluuf me je stekkn…’?
Ik wil wel eens een demonstratie van de vorm ‘angry mulan’ kung fu zien.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze heeft natuurlijk liever dat dit geweld niet online komt maar soit: kung fu MulanWordt het dan ‘bluuf me je stekkn…’?
Ik wil wel eens een demonstratie van de vorm ‘angry mulan’ kung fu zien.

Cute? That is the *night*, that is *danger*!So cute![]()
The terror that flaps in the night?Cute? That is the *night*, that is *danger*!
Ik herhaal: so cuteEigenlijk wel vrij accuraat, alleen staat dat beestje nog vrij stabiel in vergelijking met mij.
![]()

Ik wil schrijven "mijn tong is mijn gevaarlijkste wapen" maar ik weet dat er hier dan weer met een grijns in slaap gaan vallen straks, dus zeg ik het lekker niet!Ik herhaal: so cute![]()
Dayumm!Ik wil schrijven "mijn tong is mijn gevaarlijkste wapen" maar ik weet dat er hier dan weer met een grijns in slaap gaan vallen straks, dus zeg ik het lekker niet!
IK ben niet verantwoordelijk voor JOUW interpretatie!Dayumm!
Don’t write checks your ass can’t cash
UITSTEKEND.en hoe wast bij madame den doktoor @Remake?
Die gedachte heeft iedereen bij @Mulan .Het was te gemakkelijk.. Daarom heb ik het laten passeren.
Kwik, Kwek en KwakWij hebben een koppel eenden dat nu al 3 dagen komt overnachten in onze vijver
Ik sta open voor suggesties van namen...
... alsook recepten van @Tomski.
een koppel eenden
Kwik, Kwek en Kwak

Ik heb het nu ook door idd
. Zal het maar op vrijdagavond steken.Ronald en DonaldWij hebben een koppel eenden dat nu al 3 dagen komt overnachten in onze vijver
Ik sta open voor suggesties van namen...