Het grote slowchat topic

Ahja, maar hier moet dat niet, want er ligt nog geen wifi in 't straat.
Ja lap. Erg dat er nog zulke buurten zijn in dit land. Om nog maar te zwijgen van al die problemen bij het internet waar facebook niet werkt. Een ware plaag. Alle sites werken en facebook niet en de regering lost dat niet op he. Precies een derde wereldland. Arm Belgie.

Ja lap. Erg dat er nog zulke buurten zijn in dit land. Om nog maar te zwijgen van al die problemen bij het internet waar facebook niet werkt. Een ware plaag. Alle sites werken en facebook niet en de regering lost dat niet op he. Precies een derde wereldland. Arm Belgie.
Ah, maar dat hebben we dan wel weer. Zelfs met een lokale groep die Facebook speciaal voor ons gemaakt heeft. Zo kan je nog eens alle nieuwtjes volgen uit de gemeente.

Deal. I won’t spike. Communiezieltje.
Me neither. Eh… swear on… my eh… mother (?) Yeah, swear on that.

1648415344916.jpeg

Ik wil eigenlijk bevestiging dat ik niet de enige ben die, naast het huishouden en wat rommelen in de tuin, vooral ijsjes en paaseitjes heeft gefret naast urenlang scrollen op de gsm. 😈
Ha ik kan je alvast bevestiging geven dat je niet de enige bent die curieus is 🤓.

Maar geen ijsjes of paaseitjes aangeraakt dit weekend. En zelfs een weekend doorgekomen zonder gsm bij te laden 🙀

Ik wil eigenlijk bevestiging dat ik niet de enige ben die, naast het huishouden en wat rommelen in de tuin, vooral ijsjes en paaseitjes heeft gefret naast urenlang scrollen op de gsm. 😈
Dan zijde ni veel mee, met uwen fitness e.
Kzal maar niet zeggen dat ik dat ook gegeten heb...

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan