First time ever (and never again):Your father and I are very disappointed. We are a frietvet family. You are saying your mother got diabetes for nothing? Go tie yourself up, I’ll be in to paddle you in a minute.
Yes mommy

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
First time ever (and never again):Your father and I are very disappointed. We are a frietvet family. You are saying your mother got diabetes for nothing? Go tie yourself up, I’ll be in to paddle you in a minute.

Waarom geel als neutraal?Een blanke versie heb je normaal ook hoor. Geel is gewoon de neutrale variant.
Wij zijn eigenlijk roos. Dus graag vanaf nu ook alle smileys in roze variant.Aziaten zijn trouwens niet echt geel imo.
Het was kort maar ik heb me dan ook meer met uw vrouw bezig gehouden![]()
En ze was content, ben nu de foto's aan het bekijken.

Geen idee eigenlijk. Vraag het eens aan Tim Berners-Lee.Waarom geel als neutraal?
Zit die hier ook?Geen idee eigenlijk. Vraag het eens aan Tim Berners-Lee.
Niet veel aan uit te leggen ze, Kjelleke, zijn madam, mijn madam, oude skeletten en wat laboratoriumspullen...Euhm.... Leg gerust iets meer uit hoor!![]()
Dus bejaarden ontleedt als couples activiteit?Niet veel aan uit te leggen ze, Kjelleke, zijn madam, mijn madam, oude skeletten en wat laboratoriumspullen...
Denk dat dat een betere couples activiteit met @Squidward zou zijn.Dus bejaarden ontleedt als couples activiteit?
Beeeuuuh, in mijn fantasie was het toch veel pittiger!Denk dat dat een betere couples activiteit met @Squidward zou zijn.
Was voor een fotoshoot met mijn de oudste zoon voor zijn groeifeest
Den Heilige Tim is en zit overalZit die hier ook?
@Tim Berners-Lee
There has been only 1 Holy TimDen Heilige Tim is en zit overal
Ik kan u wel meedelen dat Kjell even heet in het echt is als in uw fantasie.Beeeuuuh, in mijn fantasie was het toch veel pittiger!
Ik ontleed liever 25-45 als leeftijdscategorie. Squishy.Denk dat dat een betere couples activiteit met @Squidward zou zijn.
Is dat ook niet de leeftijdscategorie van mr.Squid?Ik ontleed liever 25-45 als leeftijdscategorie. Squishy.
Ik kan u wel meedelen dat Kjell even heet in het echt is als in uw fantasie.

Your point being?Is dat ook niet de leeftijdscategorie van mr.Squid?
Just asking.... Stel dat je op het laatste moment laat weten dat de Mr Squid er niet bij kan zijn, maar dat jij wel alleen wilt komen...Your point being?
RacistWij zijn eigenlijk roos. Dus graag vanaf nu ook alle smileys in roze variant.

Zolang ik niet zeg dat ik een stoofpotje meebreng is er geen probleem.Just asking.... Stel dat je op het laatste moment laat weten dat de Mr Squid er niet bij kan zijn, maar dat jij wel alleen wilt komen...